Itt az új Xbox-funkció, ami bármilyen kérdésre válaszol
A játékok terén is megjelenik a mesterséges intelligencia, most a Microsoft építi be az Xboxba.
A játékok terén is megjelenik a mesterséges intelligencia, most a Microsoft építi be az Xboxba.
Már nyílnak az új dimenziók a szórakoztatóipar színpadán. A főszerepben a felhasználó, a helyszín pedig a könnyed kikapcsolódást kínáló világ: a filmek és sorozatok streamelésétől a játékokon át a hagyományos tévécsatornák kínálatáig. A cél, hogy érthetőbb és emberibb legyen minden.
A mobiljára is letöltheti az új Nintendo Music alkalmazást, ami a videójáték-zenék Spotify-a. A rossz hír, hogy nem ingyenes, és nem is akárhogyan lehet hozzáférni.
A játékdemókon változtatott több ponton a Valve játékplatformja, a Steam. Ezentúl akár önálló áruházi oldalt is kaphatnak a címek előzetesei, ahol kizárólag arra vonatkozó értékeléseket is adhatnak a játékosok.
Már nemcsak videókat lehet nézni a YouTube-on, hanem játékokat nyomogatni is. És a legjobb: az egész ingyenes.
Eddig ki lehetett játszani a Steam rendszerét, és bizonyos esetben úgy kérhettek pénzvisszatérítést a játékosok, hogy valójában végigjátszották az adott címet. Ennek azonban most vége.
2001 és 2023 között számos Harry Potter-videójátékot dobtak piacra, egy videó pedig remekül bemutatja, hogyan fejlődött Albus Dumbledore ábrázolása ezekben – akit a legtöbb filmben a csütörtökön meghalt Sir Michael Gambon alakított.
A tavalyi 85 milliárd után 2023-ban a 100 milliárdos forgalmat is elérheti a hazai videójáték-piac az eNET kutatócég számításai szerint.
Kínában az idén jóváhagyott nemzetközi videójátékok száma bár kevesebb, mint amennyit tavaly engedélyeztek, de a lépés így is jelzésértékű az iparág felé.
Egyes befektetők szerint gyengébb negyedéves eredményeket próbál kompenzálni a streamingóriás az új üzletágakkal.
A streamelést az ötödik generációs mobilhálózat (5G) teszi majd végleg zökkenőmentessé, de a csúcstechnológiai cégek addig sem tétlenkednek.
Kétezer játékost kértek fel, hogy rangsorolják a klasszikus videójátékokat, így állt össze ez a top 10-es lista, amit a Nintendo játékai uralnak.
A videójátékok grafikájának változása akkor látványos igazán, ha végignézi, hogy honnan hová jutottak – ez a felvétel lehetőséget nyújt rá, az elmúlt 55 évet foglalta össze.
A videojátékok közben az erőteljes versengés, nem pedig az erőszak látványa növeli a játékosok agresszióját – állapították meg kanadai kutatók.