#villamos


Uniós pénzből találják ki, milyen legyen a villamos Szeged és Vásárhely között
 

Uniós pénzből találják ki, milyen legyen a villamos Szeged és Vásárhely között

Uniós támogatással készíti elő a hódmezővásárhelyi önkormányzat a város és Szeged központját közvetlenül összekapcsoló tramtrain-beruházást – közölték pénteken. A jogi, pénzügyi környezet, az intézményi modell, a pályahasználati díjrendszer kidolgozására, a forgalmi-műszaki paraméterek egyeztetésére körülbelül 296 millió forint támogatást nyert Hódmezővásárhely. Költséghaszon-elemzést is készítenek.

MTI MTI





Nem érti, miért túrják fel folyton a Nagykörutat? Itt egy válasz
 

Nem érti, miért túrják fel folyton a Nagykörutat? Itt egy válasz

Először is, nem újítják fel egyfolytában – legalábbis a BKK szerint. Másrészt a kilencvenes években elavultabb, igaz, olcsóbb módszerrel újították fel a villamospályát, ami nem felel meg a világ egyik legforgalmasabb, legterheltebb villamosvonalának. Sajnos az új felújítás sem lesz túl időtálló egy szakértő szerint.

hvg.hu hvg.hu

Indulhat a fővárosi villamosberuházások tervezése
 

Indulhat a fővárosi villamosberuházások tervezése

A Külső Bécsi úti és az újpalotai villamosvonal megtervezéséről, valamint a Fogaskerekű vasút fejlesztésének előkészítéséről döntött szerdán a Fővárosi Közgyűlés. A tervezési feladatok összesen több mint másfél milliárd forintba kerülnek. A képviselők 23 igen szavazattal, 1 tartózkodás mellett döntöttek a beruházások előkészítéséről.

hvg.hu hvg.hu





Áll a 4-es, 6-os, gyalogolnak az utasok – fotók
 

Áll a 4-es, 6-os, gyalogolnak az utasok – fotók

Leállt a 4-es, 6-os a Margit híd közepén, az utasok gyalog folytatják útjukat – jelentette pénteken fél 7-kor a helyszínről a hvg.hu munkatársa. A Pestről Budára tartó szerelvény mögött egy másik villamos torlódott fel. A Jászai Mari téren baleset történt.

hvg.hu hvg.hu







Ezt lehet tudni eddig az újpalotai villamosról
 

Ezt lehet tudni eddig az újpalotai villamosról

Várhatóan 2020-tól lehetne utazni az újpalotai villamossal, amelyet 26 milliárd forintból építenének meg a Szilas park és az Astoria között. 2-3 percenként követnék egymást a járművek, és nagyjából 25 perc alatt érnének a belvárosba – írja az Index. A keret 8-10 százaléka arra menne el, hogy aluljárót építenének a villamosnak a körvasút alatt, az ottani felüljárón nem használhatná ugyanis. Ugyanitt az Origo szerint a MÁV-Start megálló építését tervezi, mert be akarják indítani a városon belüli közlekedést a körvasúton.

hvg.hu hvg.hu