Éjjel már ki lehet szúrni az új CAF villamosokat az utcán- fotók
Éjszaka zajlanak az új CAF villamosok üzembehelyezési engedély megszerzéséhez szükséges tesztek, fék- és futáspróbák Budapesten.
Éjszaka zajlanak az új CAF villamosok üzembehelyezési engedély megszerzéséhez szükséges tesztek, fék- és futáspróbák Budapesten.
Uniós támogatással készíti elő a hódmezővásárhelyi önkormányzat a város és Szeged központját közvetlenül összekapcsoló tramtrain-beruházást – közölték pénteken. A jogi, pénzügyi környezet, az intézményi modell, a pályahasználati díjrendszer kidolgozására, a forgalmi-műszaki paraméterek egyeztetésére körülbelül 296 millió forint támogatást nyert Hódmezővásárhely. Költséghaszon-elemzést is készítenek.
Augusztusig biztosan maradhat a villamos Pécs belvárosában, sőt, nyáron akár több évre is engedélyt kaphat, ha minden dokumentumot beszerez hozzá addig a Pécs és Térsége Közösségi Közlekedéséért Egyesület – írja a bama.hu.
Kerekeken gurulva érkeztek meg Budapestre az ötödik vadonatúj, 34 méteres CAF-villamos darabjai a spanyolországi gyárból - derült ki a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) által közzétett fotókból.
Vasárnaptól a családok ismét kötött pályán közelíthetik meg a Margitszigetet, előtte viszont pénteken és szombaton az ideiglenes végállomás elbontása miatt csak a Blaha és Dél-Buda között járnak a villamosok.
Az eredetileg becsült nettó 1 milliárd forint helyett nettó 979 millió forintért tervezheti meg a győztes csapat az Astoriától Újpalotáig tartó villamosvonalat – az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Először is, nem újítják fel egyfolytában – legalábbis a BKK szerint. Másrészt a kilencvenes években elavultabb, igaz, olcsóbb módszerrel újították fel a villamospályát, ami nem felel meg a világ egyik legforgalmasabb, legterheltebb villamosvonalának. Sajnos az új felújítás sem lesz túl időtálló egy szakértő szerint.
A Külső Bécsi úti és az újpalotai villamosvonal megtervezéséről, valamint a Fogaskerekű vasút fejlesztésének előkészítéséről döntött szerdán a Fővárosi Közgyűlés. A tervezési feladatok összesen több mint másfél milliárd forintba kerülnek. A képviselők 23 igen szavazattal, 1 tartózkodás mellett döntöttek a beruházások előkészítéséről.
Villamosvezetőre támadtak kedden a főváros X. kerületében a Szállás utca és a Bihari utca kereszteződésében. Egy nő megpofozta.
Alig pár perccel azután, hogy a BKK közölte, nem jár a 19-es és a 41-es villamos egy szakaszon, már helyre is állt a közlekedés.
Egészen hétfő hajnalig nem járnak a villamosok, mert az Oktogon és a dél-budai végállomások között több helyen halaszthatatlan vágány-karbantartási munkákat kell elvégezni.
Pénteken kora este nem járt a 4-es, 6-os villamos, mert a Jászai Mari téren baleset történt. A BKV szerint két ember dulakodott a megállóban, az Index úgy értesült, hogy valakit a villamos alá löktek.
Leállt a 4-es, 6-os a Margit híd közepén, az utasok gyalog folytatják útjukat – jelentette pénteken fél 7-kor a helyszínről a hvg.hu munkatársa. A Pestről Budára tartó szerelvény mögött egy másik villamos torlódott fel. A Jászai Mari téren baleset történt.
Szombattól változik a 3-as, az 51-es és az 52-es villamos, valamint a 166-os autóbusz közlekedése.
Megállóépítés miatt nem jár majd két hétvégén a 18-as, 19-es és 41-es villamos, a 61-es pedig csak a Széll Kálmán tér és Hűvösvölgy között közlekedik.
Elfogták azt a 19 éves férfit, aki a Baross utcánál, a 4-es 6-os villamosmegállóban pénzt kért egy nőtől, majd mivel elutasították kérését, megverte őt.
A főpolgármester a Hír TV-ben beszélt tervéről, mellyel a 4-es metró meghosszabbítását odázná el.
A Határ útnál történt az eset. Az utasok lefogták a verekedő férfit, majd átadták őt a rendőröknek.
Halálra gázolt egy idős férfit a villamos a főváros X. kerületében, a Jászberényi úton csütörtök kora délután.
Várhatóan 2020-tól lehetne utazni az újpalotai villamossal, amelyet 26 milliárd forintból építenének meg a Szilas park és az Astoria között. 2-3 percenként követnék egymást a járművek, és nagyjából 25 perc alatt érnének a belvárosba – írja az Index. A keret 8-10 százaléka arra menne el, hogy aluljárót építenének a villamosnak a körvasút alatt, az ottani felüljárón nem használhatná ugyanis. Ugyanitt az Origo szerint a MÁV-Start megálló építését tervezi, mert be akarják indítani a városon belüli közlekedést a körvasúton.