Villanyos kocka: Magyarországon az első elektromos Mercedes G-osztály
A legerősebb és egyben tisztán elektromos új G-Klasse bő 20 millió forinttal olcsóbb a biturbó V8-as benzines AMG csúcsmodellnél.
A legerősebb és egyben tisztán elektromos új G-Klasse bő 20 millió forinttal olcsóbb a biturbó V8-as benzines AMG csúcsmodellnél.
A Tesla Cybertruckkal június közepén lehet testközelből megismerkedni a magyar fővárosban.
Az 5 méternél jelentősen hosszabb elektromos szedán a Huawei HarmonyOS szoftverét futtatja.
A CATL újfajta akkumulátora minden korábbinál gyorsabb töltéssel teheti vonzóbbá az elektromos autókat.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban Tesla Model 3 és a BYD Seal puttonyos riválisának tekinthető Nio ET5 Touring, mely látványos kínai villanyautó prémium minőséggel és az 1000 kilométeres hatótáv ígéretével kecsegtet.
A Hyundai génekkel rendelkező Genesis G80 Magma egy igazi tekintetmágnes.
A Lotus Evija a Nordschleifén bizonyította be, hogy milyen elképesztő sebességre képes.
A közel 5 méter hosszú Mazda EZ-6 tulajdonképpen nem más, mint a komoly múltú Mazda 6 elektromos hajtásláncú szellemi örököse.
Megérkezett Magyarországra a Kínában készülő tisztán elektromos Cupra Tavascan, amit hamarosan a győri gyártású, vegyes hajtásláncú Terramar követ majd.
A vadonatúj Tesla Model 3 Performance több mint 500 lóerős teljesítményű, a hatótávja pedig 500 kilométer feletti.
A kerekenként egy-egy villanymotort felvonultató 3,1 tonnás Mercedes G 580 with EQ Technology nyomatéka messze meghaladja az 1100 Nm-t.
A rendkívül alacsony légellenállású MG EX181 kevesebb, mint 2 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
Az elődjénél közel 20 centiméterrel hosszabb vadonatúj Opel Grandland elektromos verziója 700 kilométeres hatótávval kecsegtet.
A Lucid Air Sapphire 1234 lóerős teljesítménye sportkocsikat megszégyenító elképesztő gyorsulást tesz lehetővé.
Állami támogatás hiányában már nem olyan vonzók a lokálisan zéró emissziós modellek, mint korábban.
A megújult Nio ET7 150 kWh kapacitású új szuperaksiját pár perc alatt ki lehet cserélni a magyar gyártású csereállomáson.
A Stelvio Quadrifoglio utódjában méregerős hangtalan elektromos hajtás váltja a biturbó V6-os benzinmotort.
A Mercedes-AMG várhatóan két év múlva leplezi le vadonatúj tisztán elektromos sportterepjáróját.
A Niónál nem annyira a hajtáslánc és a felfüggesztés kapcsán szólnak a fanfárok, hanem sokkal inkább a sok-sok milliárd tranzisztorról, a megannyi processzormagról és 8 megapixeles kameráról, a szuperügyes LiDAR-ról és persze a mesterséges intelligenciáról.
Minden jel arra mutat, hogy a relatíve olcsó Hummer EV-re vágyóknak csalódást okoz a General Motors.