Ötezer ember vár arra Csapon, hogy Záhonyba vonatozhasson
Magyar szót a záhonyi vasútállomáson délutánra már szinte nem lehet hallani: ukránok és diákok érkeznek.
Magyar szót a záhonyi vasútállomáson délutánra már szinte nem lehet hallani: ukránok és diákok érkeznek.
A vonat nem vár, a sorompó áll, és a bocika, ha beindul, nincs megállás.
Halálra gázolt egy Dombóvár és Baja között közlekedő mozdony egy idős nőt Bátaszék közelében péntek délelőtt – közölte a Tolnai Megyei Rendőr-főkapitányság.
A 21 éves, Francis Bourgeois néven alkotó brit fiatal letarolta a közösségi médiát trainspotting videóival: a mérnöknek tanuló fiatal a karanténidőszak óta posztol hihetetlenül lelkes, egyperces felvételeket arról, ahogy elhaladó vonatokról mesél és tombol, amikor elsüvítenek. Nem meglepő, hogy hamarosan sztárok is csatlakoztak a kalandjaihoz, és mára nagynevű márkákat reklámoznak vele.
Óriásit nőtt a vasúti kábellopások száma ezen a télen, főleg a Keleti pályaudvar környékén visszajáró vendégek a tolvajok. A MÁV a vagyonvédelmi dolgozói átcsoportosításával próbálja elérni, hogy figyeljék a veszélyeztetett szakaszokat, a rendőrséggel a felderítésben tudnak együttműködni. Nem csak az utasok kényelme miatt van szükségük arra, hogy kezdjenek valamit a helyzettel, tavaly átlagosan minden lopás közel 850 ezer forintos kárt jelentett a cégnek.
A kár mértéke közel négymillió forint a rendőrség szerint.
A Siemens IF Design Award dizájndíjat nyert különleges üléstervével, amelyet a koronavírus-járványt követő időszakban terjesztene el, elsősorban a rövidtávú vonalakon.
A kábellopás még hétfő este történt, de az a kedd reggeli közlekedésre is hatással van a MÁV szerint.
A vonat 25 kilométert tett meg anélkül, hogy meg tudták volna állítani.
Az apa feltette a babakocsiban ülő gyereket a vonatra, míg ő lent várta a feleségét. Az ajtók záródtak, a vonat elindult, a többi utas vette észre az egyedül utazó kisbabát.
Egy pillanatig sem volt kérdéses, melyik vonal kerül az első helyre a listán, ahol 2021 legproblémásabb vasútvonalait rangsoroltuk, de a második-harmadik hely annál bizonytalanabb volt. Megnéztük azt is, hogy indított a tram-train, melyik volt az év legnehezebb napja, és azt is megmutattuk, hogy a nyári hőség még annál is rosszabb a vasútnak, mint ha hideg lenne.
A szerelvényeknek sikerült megállnia, az utasokat a katasztrófavédelem segítette le az egyik vonatról.
Megnőtt a menetidő a záhonyi fővonalon és a Dombóvár-Gyékényes vonalon is.
Keresztes Péter a MÁV–HÉV éléről került Kerékgyártó József helyére.
Egy új kezdeményezés szerint oltás és teszt nélkül sem vonatra, sem buszra nem lehetne felülni.