Fakidőlés miatt két vasútvonalon is késésekre lehet számítani
Megnőtt a menetidő a záhonyi fővonalon és a Dombóvár-Gyékényes vonalon is.
Megnőtt a menetidő a záhonyi fővonalon és a Dombóvár-Gyékényes vonalon is.
Keresztes Péter a MÁV–HÉV éléről került Kerékgyártó József helyére.
Várhatóan egész szerdán érvényben maradnak a korlátozások a ceglédi vonalon – közölte a MÁV.
Egy új kezdeményezés szerint oltás és teszt nélkül sem vonatra, sem buszra nem lehetne felülni.
Elgázolt egy szarvasmarhát Szécsény és Nógrádszakál között a Balassagyarmatról Ipolytarnócra tartó motorvonat - közölte a Mávinform szombat este.
Nem okozna nagy problémát a mintegy 150 forintnak megfelelő büntetést kifizetni, de a mozdonyvezető állítja, a bírság akkora mentális kárt okozott neki, hogy a vasúttársaságnak milliókat kell fizetnie.
Amíg a skót repterek 400 magánrepülővel kellett megbirkózzanak a zöld jövőről szóló konferencia alatt, Leonore Gewessler példamutató utazási módot választott.
Cs. Sándor egymilliárd forintot követelt a biztosítóin a lábaiért.
Meghibásodott egy biztosítóberendezés.
A rendőrség nem kezeli terrortámadásként az esetet. Egyelőre az biztos, hogy hárman megsérültek, és a helyszínen elfogott 27 éves, arab származású támadó mentális problémákkal küzdött.
Egy zsúfolt vonaton történt az eset, sok a sérült.
Hétfőtől kötelező használni a védőeszközt a MÁV-Volán-csoport járatain, vagyis a vonatokon, távolsági buszokon és a HÉV-eken.
Néhány nemzetközi járatnak útközben kell átváltania a téli időszámításra.
Óraátállítás, mindenszentek, hosszú hétvége – a vonatok és a buszok megpróbálnak igazodni az elvárásokhoz.
Lázár János korábban 30-35 percet ígért.
A szerelvény a szakértők szerint kisebb költséggel üzemel, ráadásul pontosabb, mint a „rendes” vonat. A jármű hétfőn már megtette első útját, de forgalomba csak később áll.
A Hamburgban bemutatott vonat nem külön zárt pályán közlekedik majd, hanem ugyanott, ahol a többi. Az első négy szerelvény már decemberben forgalomba áll.
338 milliárd forintból készül a Kelenföld és Ferencváros közötti szakasz bővítése.
Új szintre emelte a Wabtec és a Carnegie Mellon Egyetem a villanyvasút fogalmát: bemutatták a világ első olyan, hibrid meghajtású vasúti járművét, amelynek akkumulátorok biztosítják az energiát.