Szegény gyalogos az egymást vontató autók kötelében esett hasra a zebrán – videó
Ez a legbalfácánabb közlekedési balesetek egyike, amit valaha láttunk.
Ez a legbalfácánabb közlekedési balesetek egyike, amit valaha láttunk.
Az alap fordulatszámtól rendelkezésre álló hatalmas nyomaték megteszi a hatását.
A könnyen mozgatható és villámgyorsan fixen telepíthető, teljesen vandálbiztos sebességmérő mostanság egyre több német helyszínen feltűnik.
A tisztán elektromos hajtáslánccal rendelkező Model X a jelek szerint sem erőben, sem tapadásban nem szenved hiányt.
Ennek a jobb sorsra érdemes olasz sportkocsinak ilyenkor sokkal jobb helye lenne egy fűtött garázsban.
A feltehetően elromlott személyautót igen veszélyesen vontatták a 4-es úton. Videó is készült az egyik veszélyes manőverről.
Nagyjából 20 métert sikerült megtennie a két autósnak, mert a fehér Ladában elromlott a kormány. A baj pont egy kereszteződésnél jött elő.
Amíg mások a vontatókötéllel bíbelődnek, addig az oroszok már rég elszállították az autót.
A hőmérséklet nagyon alacsony, a sebesség igen nagy, bátorságból pedig a jelek szerint egyáltalán nincs hiány.
A sofőr mindent megtesz, hogy mentse a menthetőt, de a történet végén sajnos jelentős az anyagi kár.
A pótkocsis teherautó úgy égett, mint ha egy hollywoodi akciófilmben szerepelt volna.
A baleset éjszaka történt, de a kamion pótkocsija még ma reggel is ott fekszik oldalára borulva a helyszínen.
A floridai utakon közlekedő SUV sofőrje éppen csak, hogy rögzítette az általa vontatott csónakot, de nem emiatt volt veszélyes a mutatványa.
Szokatlan látványban lehetett részük csütörtök délelőtt azoknak, akik a 3-as villamos vonalán várakoztak valamelyik megállóban. Villamosok és buszok mellett kisföldalattival is találkozhattak ugyanis, igaz, felszállni nem lehetett rá.
Újabb lépés afelé, hogy az autó ne áru, hanem szolgáltatás legyen.
Autót vontatni egy másik autóval nem egyszerű, de a sofőrök zöme képes megoldani a feladatot. Persze olyan is akad, aki nem…
A vasútfejlesztés egyik kívánatos irányának tartja a villamos vontatással elérhető energiahatékonyság kihasználását a Budapesti Műszaki Egyetem (BME) közlekedésmérnöki és járműmérnöki karának tanulmánya - közölte a MÁV Zrt.