Így hasít közel 330 km/h-val egy Tesla az autópályán – videó
A Model S csúcsverziója a jelek szerint az Autobahnon sem igazán jön zavarba.
A Model S csúcsverziója a jelek szerint az Autobahnon sem igazán jön zavarba.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos új hipersportkocsi hibrid hajtáslánccal fog támadni.
Az olasz gyártó bemutatta a Ghibli és a Levante utolsó Ferrari motoros sorozatait.
Az öthengeres turbómotorral szerelt roadster ezúttal az Autobahnon villantja meg képességeit.
Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
Teljes gázra még a motortélfedél is megemelkedik picit.
Az újkori árának ötödéért kínálják eladásra ezt a szupererős 15 éves prémium sportkombit.
A német sportszedán a jelek szerint kiválóan érzi magát a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.
A 4 literes biturbó V8-ra épülő hajtásláncban találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Íme a megoldás azok számára, akik eddig nem találták elég sportosnak az Urust.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
Javában folynak a bőven 700 lóerő feletti teljesítményű Bentley Mulliner Batur közúti tesztjei.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
A négykarikás ingolstadti gyártó nagyobb turbóval növelte meg a teljesítményt, ami mellé csökkentett tömeg társul.
Az egyszemélyes olasz hibrid végsebessége meghaladja a 350 km/h-t.
A Zenvo újdonsága az elődjénél nagyobb teljesítménnyel és kisebb hátsó légterelővel támad.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.
A szakértő kezek által kezelésbe vett M3 Touring teljesítménye 140 lóerővel gyarapodott.
A közel 2000 lóerős Rimac Nevera bebizonyította, hogy nemcsak 0-100-as gyorsulás tekintetében van ott a szeren.
A praktikus családi autóként is használható újdonság kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.