Így hasít közel 330 km/h-val egy Tesla az autópályán – videó
A Model S csúcsverziója a jelek szerint az Autobahnon sem igazán jön zavarba.
A Model S csúcsverziója a jelek szerint az Autobahnon sem igazán jön zavarba.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos új hipersportkocsi hibrid hajtáslánccal fog támadni.
Az öthengeres turbómotorral szerelt roadster ezúttal az Autobahnon villantja meg képességeit.
Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
Teljes gázra még a motortélfedél is megemelkedik picit.
Az újkori árának ötödéért kínálják eladásra ezt a szupererős 15 éves prémium sportkombit.
A német sportszedán a jelek szerint kiválóan érzi magát a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.
Íme a megoldás azok számára, akik eddig nem találták elég sportosnak az Urust.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
Javában folynak a bőven 700 lóerő feletti teljesítményű Bentley Mulliner Batur közúti tesztjei.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
A négykarikás ingolstadti gyártó nagyobb turbóval növelte meg a teljesítményt, ami mellé csökkentett tömeg társul.
Az egyszemélyes olasz hibrid végsebessége meghaladja a 350 km/h-t.
A Zenvo újdonsága az elődjénél nagyobb teljesítménnyel és kisebb hátsó légterelővel támad.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.
A szakértő kezek által kezelésbe vett M3 Touring teljesítménye 140 lóerővel gyarapodott.
A közel 2000 lóerős Rimac Nevera bebizonyította, hogy nemcsak 0-100-as gyorsulás tekintetében van ott a szeren.
A praktikus családi autóként is használható újdonság kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.