szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A 4 literes biturbó V8-ra épülő hajtásláncban találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.

Négy évvel ezelőtt volt szerencsénk alaposan letesztelni a 4 ajtós Mercedes-AMG akkori legerősebb kivitelét, a 639 lóerős, illetve 900 Nm-es produkcióra képes 4 literes biturbó V8-as benzinmotorral szerelt 63 S-t.

Azóta kijött a típusból egy még potensebb változat, az immár nem kevesebb, mint 843 lóerős teljesítménnyel, illetve 1470 Nm-es nyomatékkal rendelkező plugin hibrid 63 S E Performance, és most ez utóbbi, általunk már szintén rendesen meghajtott típusból érkezett egy tuningolt verzió.

A 86,2 millió forintos indulóárú gyári alapmodell
László Ferenc

A Mansory által kezelésbe vett csúcsragadozó teljesítménye 880 lóerőre nőtt, ami mellé szerénynek éppen nem mondható 1490 Nm-es csúcsnyomaték társul.

A tuningolt kivitel
Mansory
Mansory

A szakszerű tuningnak köszönhetően a 0-100-as gyorsulás szintideje 2,9-ről 2,8 másodpercre olvadt, a végsebesség pedig 316-ról 320 km/h-ra nőtt.

Mansory
Mansory

Az egyedi aerodinamikai csomagos és 22 colos kerekeken gördülő tuning Mercedes áráról egyelőre nem nyilatkozott a Mansory.

Mansory
Mansory
Mansory

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!