Itt az új Porsche 911 T, nem pont tanulóvezetőknek
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb sportkocsija hétfokozatú kéziváltóval és csökkentett tömeggel támad.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb sportkocsija hétfokozatú kéziváltóval és csökkentett tömeggel támad.
Az emelt teljesítményű 5 hengeres motorral szerelt különleges RS3-ból nem túl sok fog készülni.
Az EQE SUV legerősebb kivitele bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A közel 300 km/h végsebességű különleges Opelben egy erőhiányban abszolút nem szenvedő biturbó 6 hengeres motor rejtőzik.
Az optimalizációnak köszönhetően akár közel 15 százalékkal nagyobb távolság tehető meg a sportos elektromos autóval, mint korábban.
Az Alpine A110 alaphelyzetben sem nevezhető nehéznek, most azonban érkezett belőle egy minden korábbinál könnyebb és gyorsabb új verzió.
A vezetési élményen ezúttal kivételen nem a teljesítmény növelése hivatott javítani.
Az ötszemélyes új crossover hipersportkocsikat megszégyenítő menetdinamikával támad.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
Az újdonság az ígéretek szerint rekordgyorsan abszolválja a 0–400–0 km/h-es produkciót.
Itt a megoldás azok számára, akik a nemrég debütált 666 lovas Urus Performante produkciójával sem teljesen elégedettek.
A 765 lóerős szuperkönnyű brit sportkocsi könnyedén uralja a sebességkorlátozás nélküli Autobahnt.
A 355 milliméteres hátsó gumikkal szerelt Dodge Charger SRT Hellcat szélesebb még a Lamborghini Aventadornál is.
A Cullinan egyedi külsőt és belsőt kapott, ezenkívül pedig a szolíd motortuning mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a Lamborghini divatterepjárójának külsejét.
Ennél többet nem nagyon lehetne kihozni a négykarikás gyártó kompakt modelljéből.
Az 1600 lóerős Centodieci 13,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 300 km/h-ra.
Folytatódik a Renault román márkájának átalakítása, mutatjuk hogyan festenek a felfrissített modellek.
A minden korábbinál erősebb sorozatgyártású Golfnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Az RS3 már alaphelyzetben sem gyenge vagy lomha, és most egy picit még tovább feszítették a húrt.