Géptetőből kiálló turbókkal lett 1500 lóerős ez a Ferrari
Itt a megoldás azoknak, akik a 6,3 literes szívó V12-es motort esetleg túl gyengének találták.
Itt a megoldás azoknak, akik a 6,3 literes szívó V12-es motort esetleg túl gyengének találták.
A bőven 600 lóerő feletti divatterepjáró a magasabb sebességtartományokban is kiválóan gyorsul.
Ilyen az, amikor egy alaposan feltuningolt sportautó rászabadul egy sebességkorlátozás nélküli útszakaszra.
Megérkezett a Bugatti Chiron új, 100 lóerővel erősebb változata.
Elon Muskék kicsit megszépítik a legdurvább Tesla Model S villanyautók gyorsulási értékét.
A Volvóhoz hasonlóan a francia márka és a romániai Dacia is meglépi a sebességcsökkentést.
Az olasz sportkocsinak nem csak a motorját piszkálták meg, a külsejét is módosították.
Az Artura alig több mint 8 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 200-as tempóra.
A hatalmas teljesítményű sportkupét csak tapasztalt sofőröknek érdemes kipróbálniuk.
A mintegy 2 tonnás sportszedán kevesebb mint 10 másodperc alatt lő ki 0-ról 200 km/h-ra.
A jó erőben lévő gázolajos luxusautó meggyőzően teljesít a sebességkorlátozás nélküli autópálya-szakaszon.
Itt a megoldás azoknak, akik túl gyengének találják a 600 lóerős RS Q8-at.
A 0-100-as gyorsulást akár 2,5 másodperc alatt is le lehet tudni ezzel a szupersportkocsival.
A 0-ról 100-ra kevesebb, mint 2 másodperc alatt katapultáló típus nem lesz gyakori látvány az utakon.
A praktikus családi autóként is használható modell bőven 3 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet.
A kékvérű brit roadster végsebessége jelentősen meghaladja a 300 km/h-t.
A szuperkönnyű újdonság az ígéretek szerint úgy gyorsul, mint a legdurvább villanyautók, de a mozgatásáról egy 8 literes benzinmotor gondoskodik.
Az újdonság alig 2,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A rekorder autó végsebességét eredetileg "csak" 480 km/h-ra tervezték, de aztán máshogy alakultak a dolgok.
Az elképesztő menetdinamika zálóga az alacsony tömeg és az 1 800 lóerő feletti teljesítmény.