Ősztől valószínűleg megint drágul a liszt
Körülbelül ötforintos emelésről van szó.
A Mol bruttó 3 forinttal emeli a 95-ös benzin és bruttó 3 forinttal a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát pénteken – értesült az MTI piaci forrásokból szerdán.
Ismét drágultak az üzemanyagok, az emeléssel a benzin literenkénti átlagára 399 forintra, a gázolajé 407 forintra nőtt.
Eddig sem volt olcsó taxiba ülni, de most megint tekertek egyet az alapdíjon. Július első napján elindult az online számlázás is.
A csomagküldés valószínűleg folyamatosan drágulni fog az online kereskedelem növekedése miatt. A posta újabb díjemelése miatt lehet, hogy az online kereskedők is emelnek az áraikon.
A nemzetgazdasági tárca szerint ha nem lett volna áfacsökkentés, még jobban emelkednek az éttermi árak.
Gyakorlatilag havonta emelkednek az online reklámköltségek, hatástalanok a hírlevelek, és egyre nehezebb a piacra lépés is.
A benzinkutak ára között akár 50 forintos eltérés is lehet, az újabb emelést így elképzelhető, hogy lesz, aki meg sem érzi.
A benzinkutak árai között akár 50 forintos különbség is lehet.
Az áremelést és a fizetős övezetek kiterjesztését is azzal indokolták, hogy a parkolóhelyek kihasználtsága nagyon magas a kerületben, és valahogy megpróbálják csökkenteni a zsúfoltságot.
Szerdától a benzin és a dízel átlagára is magasabb lesz, de a benzinkutak árai között akár 50 forintos különbség is lehet literenként.
Emelte bruttó 2 forinttal a 95-ös benzin literenkénti nagykereskedelmi árát pénteken a Mol Nyrt., a gázolaj ára nem változott.
Vannak olyan országok, ahol magyar szemmel még a hirtelen drasztikusan megemelt üzemanyagárak is igen szimpatikusnak tűnnek.
A Lufthansa arra hivatkozik, hogy egy számítógépes rendszer automatikusan emelte a tarifákat. A kartellhivatal elnöke szerint viszont a cégek nem bújhatnak algoritmusok mögé.
Mivel a kutak árai között jelentős eltérés lehet, valószínűleg fel sem fog tűnni az autósoknak az év utolsó áremelése.
A francia kormány újabb adóval sújtotta dohánytermékeket. Ha egy cég fenn akarja tartani korábbi nyereségi szintjét, kb. hatvan-hetven eurócenttel kellett növelni egy doboz cigi árát. Ezt a legtöbb forgalmazó meg is tette – egy kivétellel.