Kicsit szedán, kicsit SUV az Audi legfrissebb újdonsága
Az Activesphere két kategória határmezsgyéjén próbál meg stílusos formában táncolni.
Az Activesphere két kategória határmezsgyéjén próbál meg stílusos formában táncolni.
Kétmilliárd eurós vegyesvállaltot alapítanának.
Miként okosítható fel egy önvezetésre tervezett jármű? Egyáltalán: hogyan lehet adatokat gyűjteni neki, amikből tanulhat? Erről is szó esett az MI 2041, A jövőben történt podcast újabb, ötödik adásában.
A Whole Mars Catalog nevű csatorna házigazdája videóra is vette a veszélyes kísérletet; a YouTube pedig hamar le is törölte.
Az egyedi külsejű újdonság ideális esetben kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A 3-as szintű önvezető technológia a Mercedes két felső kategóriás modelljében debütál.
Egy friss felmérés szerint önvezetés fronton az Apple-ben jobban bíznak az autósok, mint a Hondában vagy az Audiban.
Kiléptek egy közös fejlesztésből, mert úgy vélik, az ő vevőiket inkább a sportos vezetés érdekli, mintsem az önvezetés, amit az Audi erőltet.
Az automatizálásból eredő kényelem egyre több iparágat fenyeget. Most itt az újabb, és egy hatékony eszköz, ami a John Deere műhelyéből gurul ki.
A Müncheni Autószalonon jártuk alaposan körbe a dél-koreai gyártó fejlett önvezetésre képes újdonságát.
Havi 60 ezer forintért lehet meglehetősen „önjáró” autónk.
Az Apple – már ha valóban belép a járműpiacra – nem lesz lemaradva a valódi önvezető gépkocsik kifejlesztésében.
A cég által gyártott autók tulajdonosai már több tízezer dollárt fizettek ki egy olyan alkalmazásért, ami még el sem készült.
Váratlan kihívással találkozott a modern autók egyik fontos biztonsági asszisztense.
A kínai gyártó a közeljövőben négy elektromos autót tervez piacra dobni.
Vélhetően egyre többször látunk majd hasonló jeleneteket.
A Mercedes-Benz megkapta a hatósági engedélyt a 3-as szintű önvezetőrendszere használatára Németországban.
A General Motorshoz tartozó amerikai márka újdonsága kicsit olyan, mint egy négykerekű űrhajó.
A japánok szedánja az első sorozatgyártású autó, amely megkapta a 3-as szintű önvezető besorolást.