Már a gyárban is önvezetve közlekednek az új Fordok
Henry Ford futószalag módszere után megint nagyot újítanának.
Henry Ford futószalag módszere után megint nagyot újítanának.
Az Activesphere két kategória határmezsgyéjén próbál meg stílusos formában táncolni.
Miként okosítható fel egy önvezetésre tervezett jármű? Egyáltalán: hogyan lehet adatokat gyűjteni neki, amikből tanulhat? Erről is szó esett az MI 2041, A jövőben történt podcast újabb, ötödik adásában.
A Whole Mars Catalog nevű csatorna házigazdája videóra is vette a veszélyes kísérletet; a YouTube pedig hamar le is törölte.
Váratlan kihívással találkozott a modern autók egyik fontos biztonsági asszisztense.
A kínai gyártó a közeljövőben négy elektromos autót tervez piacra dobni.
Az egyedi külsejű újdonság ideális esetben kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A 3-as szintű önvezető technológia a Mercedes két felső kategóriás modelljében debütál.
Vélhetően egyre többször látunk majd hasonló jeleneteket.
Egy friss felmérés szerint önvezetés fronton az Apple-ben jobban bíznak az autósok, mint a Hondában vagy az Audiban.
Kiléptek egy közös fejlesztésből, mert úgy vélik, az ő vevőiket inkább a sportos vezetés érdekli, mintsem az önvezetés, amit az Audi erőltet.
Az automatizálásból eredő kényelem egyre több iparágat fenyeget. Most itt az újabb, és egy hatékony eszköz, ami a John Deere műhelyéből gurul ki.
A Müncheni Autószalonon jártuk alaposan körbe a dél-koreai gyártó fejlett önvezetésre képes újdonságát.
Az Apple – már ha valóban belép a járműpiacra – nem lesz lemaradva a valódi önvezető gépkocsik kifejlesztésében.