Az új Honda Legendben már legálisan tévézhet menet közben a sofőr
A japánok szedánja az első sorozatgyártású autó, amely megkapta a 3-as szintű önvezető besorolást.
A japánok szedánja az első sorozatgyártású autó, amely megkapta a 3-as szintű önvezető besorolást.
A Nio ET7 csúcsváltozatában egy 150 kWh kapacitású akkumulátor kap helyet.
A dobozos autók egyelőre az áruházak és a csomagfelevő pontok között fognak ingázni.
A teljesen önvezető járművet elegendő 16 óránként töltőre dugni.
Az amerikai cég önvezető rendszere "mérsékelt szintű" besorolást kapott biztonság szempontjából a legnagyobb európai, személyautó biztonsági teszteket végző szervezettől.
A Nissan Ariya egy jövőbe mutató, de hamarosan nálunk is kapható elektromos autó, melynek fejlesztéséről és érdekességeiről Szalai Zoltán vezető termékmenedzser árult el részleteket.
A fejlett vezetéstámogató technológiákat nem maga az AvtoVAZ fogja kifejleszteni.
A manuális váltóval stopper szerint kicsit lassabb a német sportkocsi, de nagyobb élvezetet nyújthat a vezetése.
Az amerikai gyártó folyamatosan fejleszti a szoftverét, melynek köszönhetően szépen lassan egyre közelebb kerülünk a valódi önvezetéshez.
Magyar mérnökök olyan megoldást fejlesztettek ki, aminek segítségével az önvezető autók önállóan megtalálják helyüket a parkolókban. A még kísérleti fázisban lévő rendszer időt és helyet spórol meg. A fejlesztés világelsőnek számít, ám az önvezetés látványos térnyerése még várat magára.
A Mayflower Autonomous Ship (MAS) fejlesztői azzal szeretnének emléket állítani az első európai telepeseket szállító Mayflowernek, hogy az Atlanti-óceánon át Amerikába juttatják járművüket. Ezen viszont nem lesz ember, a hajó mindent magától csinál majd.
Magától "hazatalál" az az e-roller, melyet a kínai tulajdonba került Segway pénteken mutatott be.
A hagyományos vezetési élmény napjai meg vannak számlálva, küszöbön a fáradtság- és balesetmentes közlekedés ígéretével csábító autonóm autók rohamos terjedése.
Szürreális jelenet Los Angelesből.
Ehhez az osztrák és a szlovén autópálya-kezelő társaságokkal kötött megállapodást a Magyar Közút.
A texasi láncfűrészes semmi a bajorok autós reklámjához képest.
Olyan vontatót mutattak be, amelynek már sofőrfülkéje sincs.
Az érintett autókba olyan kormány került, mely nem kompatibilis a részleges önvezető funkcióval.
Ebbe az elképesztően erős elektromos autóba már sofőr sem kell ahhoz, hogy villámgyorsan körbeszáguldjon a pályán. A mesterséges intelligencia hamarosan átveheti a pilóták helyét.