450 lóerős 5 hengeres motor a legerősebb új Cuprában
A "teljesítményből sosem elég" elgondolás mentén vették kezelésbe a már amúgy sem éppen gyenge Formentor VZ5-öt.
A "teljesítményből sosem elég" elgondolás mentén vették kezelésbe a már amúgy sem éppen gyenge Formentor VZ5-öt.
A sportkompakt 5 hengeres turbómotorjában találtak még 60 eddig szunnyadó lóerőt.
Sok mindennek lehet nevezni ezt a sportos SUV-ot, visszafogott megjelenésűnek viszont egyáltalán nem.
Ennél nagyobb teljesítményre nem nagyon lehet szükség a kompakt bajorban.
A teljes értékű családi autóként is használható sportkombi alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A látványos külsejű újdonság messze 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A Centodieci nem lesz túl gyakori látvány az utakon, hiszen mindössze tíz példány készül belőle.
A GR Yaris nagytestvérének hivatalos leleplezésére még a héten sor kerül.
Az új C63 600 lóerő körüli motorja a korábbinál néggyel kevesebb hengerrel rendelkezik.
A fémről vászontetőre váltott roadster közel 600 lóerős csúcsváltozatának alaposan megkérik az árát.
Az első hivatalos kedvcsináló fotón az újdonság frontrésze vehető szemügyre.
Az új sportverzió nagyobb teljesítményűnek ígérkezik, mint a jelenlegi M50i.
Ilyen négykarikás sportos luxusautó garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon, és most akár le is csaphatunk erre a példányra.
Az újdonságban utazóknak akkor sem eshet bántódása, ha 7,62 milliméteres lövedékekkel sorozzák meg a kocsit.
Itt a megoldás azok számára, akik az X7 M50i-t esetleg túl gyengének találják.
Immár Magyarországon is rendelhető a bZ4X típusjelzésű elektromos szabadidő-autó.
Ezzel a nyitható tetejű bajor sportkocsival igazi élmény lehet levadászni a kanyarokat.
A pickup alapját a gyárilag 585 lóerős Mercedes-AMG G63 adja, ami természetesen nem maradt erősítőkúra nélkül.
A 340 lóerős újdonság hatótávja megközelíti az 500 kilométert.
A német tuningcég felfúrta a V8-as blokkot, és jelentősen megnövelte a teljesítményt.