A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Ennél nagyobb teljesítményre nem nagyon lehet szükség a kompakt bajorban.
A Manhart MH1 350 típusjelzése igen beszédes, ugyanis a már jól ismert 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor jelen esetben nem kevesebb, mint 350 lóerős teljesítményt szabadít rá a négy keréke, ami mellé ráadásul 524 Nm-es csúcsnyomaték társul.
A 30 milliméterrel ültetett, 235/30 ZR30-as gumikkal és 90 milliméteres kipufogóvégekkel szerelt újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.
Viszonyításképp, a 306 lóerős és 450 Nm-es M135i xDrive 4,8 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 250 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.