610 lóerős lett az új BMW M4 kabrió

Ezzel a nyitható tetejű bajor sportkocsival igazi élmény lehet levadászni a kanyarokat.

  • hvg.hu hvg.hu
610 lóerős lett az új BMW M4 kabrió

Nemrégiben volt szerencsénk kipróbálni az új BMW M4 nyitható tetejű változatát, amelyből most az AC Schnitzer készített egy még erősebb, még feszesebb tuningverziót:

AC Schnitzer
AC Schnitzer

Az újdonság elsősorban az egyedi aerodinamikai csomagjáról, 20 colos felnijeiről, illetve 25-30 milliméterrel ültetett sportfutóművéről ismerszik meg.

AC Schnitzer

A 3 literes biturbó 6 hengeres benzinmotor teljesítménye 510 lóerőről 610 lóerőre emelkedett, a csúcsnyomaték pedig az eddigi 650 Nm helyett immár 750 Nm.

AC Schnitzer

A menetteljesítmények változásáról egyelőre nem tett említést a tuningcég. A 33,8 millió forintos alapárú BMW M4 Competition M xDrive Cabrio gyári állapotában 3,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást, a szintidő vélhetően 1-2 tizedmásodperccel csökkent az erősítő kúrának köszönhetően.

AC Schnitzer

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.