Bemutatása utáni második hétvégéjén 63 774 magyar volt kíváncsi a 25. James Bond-filmre, a 007 – Nincs idő meghalni-ra, ezzel máris a járvány harmadik hulláma utáni mozinyitás egyik legnagyobb hazai nézőszáma a filmé: a Filmforgalmazok.hu adatai alapján összesen 189 506 jegyet adtak el rá két hét alatt. Ennél az újonnan bemutatott filmek közül a 9 hete műsoron lévő Free Guy (237 ezer néző), a 11 hete műsoron lévő Dzsungeltúra (208 ezer) és a 14 hete bemutatott Fekete Özvegy (264 ezer) rendelkezik jobb számokkal, de a következő hetekben jó esélye van ezeket a filmeket is lehagyni.
A Nincs idő meghalni (kritikánk itt olvasható a filmről) az USA-ban 56 millió dolláros bevétellel nyitott, pedig az elemzők azt várták, hogy átlépi a 60 milliós határt, ugyanakkor a járvány miatt ez sem számít rossz eredménynek. Az első hétvégén világszinten egyébként 313 millió dollárt gyűjtött össze, úgy, hogy Kínában még be sem mutatták.
A másfél éve halogatott, új 007-es film, a Nincs idő meghalni mindenkit gyomron fog vágni, akit egy kicsit érdekelnek a James Bond-filmek. A maga módján egészen nagyszerű film, ami akkor sem kis szó, ha tényleg csak „a maga módján" az.
A hazai mozikban James Bond nagyságrendekkel előzött meg minden más filmet: a második helyezett új bemutató, az Addams Family 2. kevesebb mint 15 ezer embert érdekelt, a másik heti bemutató, Fabricius Gábor filmjére, az Eltörölni Frankot-ra (kritikánk itt) pedig csak 2354-en voltak kíváncsiak, ami csak a 13. legjobb eredmény a hétvégén.
Az új magyar filmbemutatók közül ugyanakkor nagyon örülhet Herendi Gábor rendező és a Toxikoma (kritikánk itt) többi alkotója: a filmre nemhogy nem csökken az érdeklődés, de most, 6 héttel a premier után még 13 százalékkal többen is váltottak rá jegyet, mint a múlt hétvégén, ezzel a film már csaknem 84 ezer nézőnél tart, és még ezen a hétvégén is a negyedik legnézettebb film volt.
A többi, mostanában bemutatott magyar film viszont már nem fért fel a top 10-es listára:
Még több kultúra a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: