Daniel Craig úgy riszálja a csípőjét ebben a reklámban, ahogy csak Christopher Walken tudja

A vodkamárka számára készült kisfilmet Taika Waititi rendezte.

  • hvg.hu hvg.hu
Daniel Craig úgy riszálja a csípőjét ebben a reklámban, ahogy csak Christopher Walken tudja

Ki tudna a leghitelesebben reklámozni egy vodkát, ha nem a vodka-martini legnagyobb rajongója, James Bond? Talán ez is közrejátszott abban, hogy arra a Daniel Craigre esett a hirdetők választása, aki a legutóbbi öt Bond-filmben alakította a 007-es ügynököt (tavaly, a Nincs idő meghalniban utoljára).

Craignek a Belvedere vodka kisfilmjében táncolnia kell: a koncepció valami olyasmi, hogy végre levetheti magáról a szmokingot (finom utalás a hozzánőtt szereptől való megszabadulásra), és a rivaldafényből eggyel visszább lépve elengedheti magát.

A Taika Waititi által rendezett reklámban ez azt jelenti, hogy Craig hol bőrdzsekiben, hol feszülős trikóban riszálja a csípőjét egy hotelben, végül pedig a megérdemelt alkoholos itallal frissíti magát. A reklám szándékosan megidézi a Fatboy Slim és Bootsy Collins Weapon of Choice című számához készült, híres videoklipet, amelyben Christopher Walken int be a gravitációnak, és repül, ugrál, táncol ugyancsak egy üres hotelben.

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Jehan Paumero húszas évei elején, bordeaux-i bölcsészként jött Magyarországra 2003-ban, miután elfogadta egy pécsi gimnázium állásajánlatát. Előtte csak a Sziget miatt járt itt, de megígérte magának, hogy még visszatér – egy helyett végül több mint húsz évet maradt. Hogyan látja egy köztünk élő francia a magyarokat? Miért érzi itt szabadabbnak magát, mint otthon, és mi az, ami miatt közelebb érzi magához a magyar társadalmat? Mit gondolnak a franciák Magyarországról, és mit válaszol, ha nekiszegezik a kérdést, hogy milyen diktatúrában élni?