Néhány nappal a halála előtt hagyta minden vagyonát a szomszédjára egy budapesti nő, a bíróság szerint nem történt csalás
A szomszéd ugyanabban a házban már egy másik lakást is hasonló körülmények között szerzett meg.
A közlekedési vállalat szerint az elhízást népszerűsíti a reklám.
Húszezer fontot, vagyis közel kilencmillió forintot költött hirdetésekre a Tony és Tina esküvője című musical, amelyet jövő héten mutatnak be egy londoni színházban, a mintegy kétszáz plakátot azonban kitiltották a metró területéről.
A grafikán ugyanis a két címszereplő egy esküvői tortán áll, a közlekedési vállalatnál pedig szigorú szabályok vonatkoznak arra, milyen ételeket és hogyan lehet megjeleníteni. Úgy látták, a torta a magas zsír-és cukortartalmú ételek fogyasztását népszerűsíti, ezáltal nem felel meg az elhízás veszélyeinek felhívására figyelmeztető irányelveknek.
A színdarab készítőinek emiatt új plakátokat kellett gyártaniuk, további ötezer fonttal növelve a költségeket – írja a Sun.
A szomszéd ugyanabban a házban már egy másik lakást is hasonló körülmények között szerzett meg.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Vasárnap este történt a tragédia.