„Nem akarhatnak több ezer békés polgárt erővel szétkergetni” – politikai elemzők a betiltott Pride-ról
Mi lenne, ha a kormány csöndben kiszállna a csatából vagy épp ellenkezőleg, még jobban beleállna?
A közlekedési vállalat szerint az elhízást népszerűsíti a reklám.
Húszezer fontot, vagyis közel kilencmillió forintot költött hirdetésekre a Tony és Tina esküvője című musical, amelyet jövő héten mutatnak be egy londoni színházban, a mintegy kétszáz plakátot azonban kitiltották a metró területéről.
A grafikán ugyanis a két címszereplő egy esküvői tortán áll, a közlekedési vállalatnál pedig szigorú szabályok vonatkoznak arra, milyen ételeket és hogyan lehet megjeleníteni. Úgy látták, a torta a magas zsír-és cukortartalmú ételek fogyasztását népszerűsíti, ezáltal nem felel meg az elhízás veszélyeinek felhívására figyelmeztető irányelveknek.
A színdarab készítőinek emiatt új plakátokat kellett gyártaniuk, további ötezer fonttal növelve a költségeket – írja a Sun.
Mi lenne, ha a kormány csöndben kiszállna a csatából vagy épp ellenkezőleg, még jobban beleállna?
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Megjelent a kormány készpénztörvénye, amely szerint a készpénzes fizetés az állampolgárok szabadságának záloga.
Megnéztük, mekkora terhet jelent ez a gyakorlatban.
Orbán korábban azt mondta, ez tüdőn lőné a gazdaságot.
A kereskedők ötöde a bezárást fontolgatja.