szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A közlekedési vállalat szerint az elhízást népszerűsíti a reklám.

Húszezer fontot, vagyis közel kilencmillió forintot költött hirdetésekre a Tony és Tina esküvője című musical, amelyet jövő héten mutatnak be egy londoni színházban, a mintegy kétszáz plakátot azonban kitiltották a metró területéről.

A grafikán ugyanis a két címszereplő egy esküvői tortán áll, a közlekedési vállalatnál pedig szigorú szabályok vonatkoznak arra, milyen ételeket és hogyan lehet megjeleníteni. Úgy látták, a torta a magas zsír-és cukortartalmú ételek fogyasztását népszerűsíti, ezáltal nem felel meg az elhízás veszélyeinek felhívására figyelmeztető irányelveknek.

A színdarab készítőinek emiatt új plakátokat kellett gyártaniuk, további ötezer fonttal növelve a költségeket – írja a Sun.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!