Balogh Levente és Pachert Balázs üdítőjét reklámozza az agrárminiszter a TikTokon
Az amerikai konkurenciát már korábban kóstolta.
hvg.hu
Influenszernek állt Nagy István agrárminiszter a TikTokon, és mindenféle megjelölés nélkül reklámozta a Balázs Kicks-tulaj Pachert Balázs és a Szentkirályi vezér Balogh Levente közös üdítőitalát, a Zordot – szúrta ki a 444.
„A Prime-ról nem kell sokat beszélnem, hiszen azt ismerjük, piacon van régóta. Viszont itt a magyar fejlesztés, ami legalább ugyanolyan jó, sőt, szerintem jobb is, mert cukormentes verziója van. Próbáljátok ki ezt is, és legyetek büszkék arra, hogy Magyarországon képesek vagyunk ilyet előállítani” – állította a miniszter az üdítőről, amit nyáron dobott piacra a páros az amerikai Prime megfizethetőbb vetélytársaként.
Az agrárminiszternek a narancsos Prime íze és az ital dobozának színe is tetszik, mégis inkább a magyar termékek fogyasztására buzdít.
Balogh és Pachert korábban az RTL Cápák között című üzleti show-műsorában találkozott egymással, de a fiatal üzletember akkor visszautasította, hogy 200 millió forintos befektetéssel beengedje Baloghot a vállalkozásába.
A melegellenes törvény elfogadása óta nőtt a közösség tagja elleni erőszakos bűncselekmények száma, és ma is magas az LMBTQ-emberek egyenjogúságát elutasítók aránya, vagyis nem maradt hatástalan a kormány homofób retorikája. A tiltottá lett Pride üzenete aktuálisabb, mint valaha.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában.