Visszatértek a dízelek, ahogy eltűntek a villanyautós támogatások
Érdekesen alakultak az év eleji számok az uniós autópiacon.
Érdekesen alakultak az év eleji számok az uniós autópiacon.
Egy hete maradt a díjrendezésre, akinek év végén újul meg a biztosítása.
Egy ilyen patikaállapotú Volga például könnyedén megér több mint 20 ezer dollárt.
Ez a minimális futásteljesítményű orosz járgány a 80-as, 90-es évekig tekeri vissza az idő kerekét.
A fuvart meglepetésszerűen ajánlják fel egy-egy utasnak.
Még csak nem is a mobiljával csinálta.
Mint amikor egy kutya megrázza a bundáját.
Bár az autóról nem árultak el részleteket, ugyanakkor Putyin tavaly megmutatta Kimnek az Aurus Senat típusú elnöki limuzinját, így legalábbis esélyes, hogy egy ilyen járgány büszke tulajdonosává vált az észak-koreai diktátor.
A valaha készült legnagyobb Mini immár számos különböző hajtáslánccal kapható hazánkban.
Jelenleg a legendásnak mondható helyszínen a Fiat 500-as elektromos változata készül.
A legújabb kompakt olasz villanyautó 2,5 millió forinttal drágábban nyit, mint a kis Fiat 500e.
Kisebb 3 hengeres motorral, kézi váltó nélkül és magasabb áron "hódít" a legújabb Puma ST.
A forint is gyengült, az olaj ára is nőtt, mindez gyorsan megjelenik a kutakon is.
A közlekedési miniszter kedveli a jófajta autókat.
A zöld rendszámos Maserati Folgore alapára nem sokkal 50 millió forint felett alakul.
Egy legalább hat méter hosszú SUV-t kell elképzelni.
A Volkswagen népszerű sportkompaktja a jövőben már csak automata váltóval lesz kapható.
Itt a megoldás azok számára, akik az eddigi 18d-nél egy kicsit komolyabb dízel X2-esre vágynak.
A tisztán elektromos vagy részben elektromos hajtásláncú autók ma már egyre szélesebb kör számára elérhetőek, így érdemes áttekinteni, hogy miben más egy ilyen modern járművet vezetni és használni, mint a hagyományos, belső égésű motorral szerelt változatokat. Lássuk, mire érdemes figyelni! Egy biztos: nem kell újratanulni a vezetést és nem kell rettegni a hatótávparától sem.
Szemrevaló formaterv, egyedi hangulatú utastér, high-tech kijelzővarázslat, korrekt hatótáv és relatíve kedvező ár. Felettébb ígéretesnek tűnik a BYD tisztán elektromos kompakt SUV-ja, az Atto 3, de vajon akadnak-e hátulütői?