Autópornó Brad Pittel, magyar kanyarral - kritika az F1 című filmről
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt Forma-1-es filmjében.
A tisztán elektromos hajtásláncú Rivian R3 hivatalosan egy crossover, de lényegében olyan, mint egy némileg megemelt hot-hatch.
A 2-3 éve debütált R1T és R1S után a Rivian most előrukkolt a kisebb és olcsóbb R2-vel, mellyel egy időben a még kisebb és még inkább elérhető árú R3-ról is lehullott a lepel.
Az R2-nél 13,5 centiméterrel rövidebb tengelytávú R3 részletes specifikációi egyelőre ismeretlenek, az viszont jól látszik a fotókon, hogy az újdonság jelentősen kisebb, mint az átlagos amerikai autók.
Az ötszemélyes újdonság műszerfalán két érintőkijelző és két kesztyűtartó kapott helyet, a térérzeten hatalmas panoráma üvegtető javít, elöl is található csomagtér, a hátsó raktér pedig akár a felhajtható kis üvegablakon keresztül is pakolható.
A típust kétféle akkumulátorral fogják szerelni, melyek közül a nagyobb kapacitású 480 kilométer körüli hatótávot tesz majd lehetővé. Egy 10-ről 80 százalékra történő feltöltés ideális esetben akár 30 perc alatt is letudható lesz.
A szimpla-, dupla- és triplamotoros változatokban érkező új Rivian csúcsmodellje 3 másodperc alatti 0-100-as szintidővel kecsegtet. R3X néven egy enyhén megemelt, nagyobb kerekekkel szerelt nagy teljesítményű változat is érkezik.
Az R3 a 2026 első felében átszámítva mintegy 16 millió forintos áron érkező R2-nél kicsit később és olcsóbban debütál majd a piacon.
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt Forma-1-es filmjében.
Valóban a Városháza parkból indul a menet, és a Műegyetem rakpart lesz a cél.
A SpaceX egy dinamikus felületen közvetíti, merre jár a Dragon űrhajó.
A párt fővárosi frakciója hajlandó részt venni a hétfői közgyűlésen, de kérnek is cserébe.