Az új E-osztály lesz az utolsó, amit még belső égésű motorokra fejlesztettek a Mercedesnél
Az egyik leginkább klasszikus modellje révén búcsúzik százötven éves korszakától a stuttgarti cég.
Az egyik leginkább klasszikus modellje révén búcsúzik százötven éves korszakától a stuttgarti cég.
A nyolcvankétmilliós lakosságú ország egyre közelebb van ahhoz, hogy saját autómárkája legyen.
A dízel buszok tankolása helyett napelemekről töltik a járműveket.
A legerősebb gyári 911-es boxermotorjában találtak még 183, eddig szunnyadó lóerőt.
A Charger Daytona SRT kilenc különböző teljesítményszintű változatban lesz kapható.
Az autósok közül nagyon sokan csak hétvégén használják gépjárművüket és többség kevesebb mint 20 kilométert tesz meg a kocsijával naponta.
A vákuumszivattyú visszacsapó szelepét ingyen cseréli a Suzuki az összes érintett autón.
Immár hazánkban is rendelhető a DS Automobiles felfrissített plugin hibrid modellje.
Ez a Bon Jovi nevével fémjelzett német kompakt egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Az ötvenedik születésnapját ünneplő Civic szupermodern hajtással felvértezett új generációja úgy fogyaszt keveset, hogy közben vezetési élmény fronton sem igazán lehet okunk panaszra. Teszten a piac jelenlegi legjobb hibridje.
Az internetre felkerült videón a biciklis a KRESZ szabályait követte, ám a mögötte jövő trolis egyáltalán nem erre számított.
Az Egyesült Államokban járva sikerült a DMC-12 összes változatával testközelből megismerkednünk, aztán pedig itthon megépítettük az ikonikus időgép járgány rendkívül élethű új Lego változatát.
Vasárnap estig ingyenesen látogatható az a fővárosi kiállítás, melyet a máshol eddig még nem nagyon látott legújabb futurisztikus AMG-n kívül számos különböző magyar tervezésű Mercedes fémjelez.
Nem csak az elektromos autók közt, hanem a teljes piacon.
Markus Duesmann szerint a 70-es évekhez hasonlóan bevezethetnék Németországban az autómentes vasárnapokat.
Látványos demonstrációja, hogy egy tökéletes kör már a verseny előtt megvan fejben.
A tisztán elektromos hajtásláncú szedán egyedi megjelenésű, sötét tónusú kivitelben debütál.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a Shelby GT500-at is picit gyengének találják.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
A múlt ködös homályába vesznek azok az idők, amikor még 6 millió forint alatt lehetett itthon új 8-as Golfot kapni.