Az esztergomi Suzuki sem szállít már az orosz és ukrán piacra
Nem ez a két ország számított idáig sem a cég legfontosabb piacainak.
Nem ez a két ország számított idáig sem a cég legfontosabb piacainak.
A hófehér kisautóért kapott összeget jótékonysági célokra fordítják.
A kétféle változatban támadó újdonságot egy 204 lóerős farmotor hajtja.
Az újdonságban utazóknak akkor sem eshet bántódása, ha 7,62 milliméteres lövedékekkel sorozzák meg a kocsit.
Egy környezetvédő aktivistákból álló csoport vállalta magára felelősséget.
A nagy gyártók után az exkluzív márkák is sorra elhagyják az orosz piacot. Azonban van gyártó, amelyet ezen túlmenően is érint a konfliktus.
A Volkswagen fejlődő piacokra szánt kompakt szedánja kétféle benzines hajtáslánccal készül.
Több mint félmilliárd keresés alapján, csak egy oldalon.
A német gyártó leleplezte a száguldó cirkuszban szolgálatot teljesítő új safety carját és orvosi autóját.
A japán gyártó újdonságából nem lesz tisztán elektromos verzió, 6 hengeres viszont többféle is.
A 340 lóerős újdonság hatótávja megközelíti az 500 kilométert.
Lényegében egybegyúrták a korábbi hagyományos formájú családi és egyterű autóikat is a franciák.
Itt a megoldás azok számára, akik az X7 M50i-t esetleg túl gyengének találják.
A félvezetőhiány miatti visszaesés láthatóan inkább a hagyományos autók eladásait érintette.
A japán gyártó bemutatta népszerű szabadidő-autójának új hajtásláncú változatát.
A német tuningcég felfúrta a V8-as blokkot, és jelentősen megnövelte a teljesítményt.
Eddig csak a belvárosi részeken kellett a CO2-kibocsátás arányában fizetni a behajtásért.
Lássuk, hogyan feszülnek egymásnak a brit és az olasz gyártó erőhiányban abszolút nem szenvedő sportterepjárói!