Magyarországon az első igazi elektromos Mercedes-AMG, a 761 lóerős új EQS
A non-plus-ultra kategóriás sportos luxus villanyautó itthoni alapára bőven 60 millió forint felett alakul.
A non-plus-ultra kategóriás sportos luxus villanyautó itthoni alapára bőven 60 millió forint felett alakul.
A Toyota prémium márkája hamarosan piacra dobja az ikonikus LFA utódját, melyben már nem lesz belsőégésű motor.
Az új koreai szabadidő-autó minimum 8,75 millió forint kifizetését követően vezethető haza.
Éppen csak megérkezett a felújított S-Cross, máris a rajtvonalon áll a felfrissített Vitara.
Tízezer forintért, ha van rendszáma, bármi felmehet a Nordschleifére.
A hibrid technika nélküli, kizárólag kéziváltóval szerelt sportmodell teljesítménye akár a 400 lóerőt is elérheti.
Azt mondják nem csak egy színárnyalatváltó fényezésről van szó.
Jó esély van arra, hogy a szép emlékű Toyota MR2-t néhány éven belül fel fogják támasztani.
A Genesis G90 nagyobb kivitelének hossza megközelíti az 5,5 métert.
Ha esetleg az ötajtós és a kombi Astra nem teljesen nyeri el a tetszésünket, és egy kicsit klasszikusabb vonalvezetésre vágynánk.
A modell karrierje lassan 50 éve indult, de a szabadidő-autók népszerűsége miatt az utóbbi időben erősen megcsappantak az eladásai.
A kifejezetten ökotudatos új német kormányzat elnöki limuzinja esetében egyelőre maradtak a nem éppen szerény fogyasztású V12-es benzinesnél.
Politikailag nem igazán mondható korrektnek ez a pokolian erős biturbó V8-as motorral szerelt bajor SUV.
Ez az emelt hasmagasságú egyterű abszolút nem jön zavarba egy kis terepezéstől.
Csúcsváltozatként lehet plug-in hibrid az olasz SUV, amelynek teljesítménye 240 lóerő környékén lesz a legújabb információk szerint.
Itt a megoldás azok számára, akik a 720S-t egy picit esetleg unalmasnak találják.
A Volkswagen legkisebb kupé divatterepjárója három felszereltségi szinttel kapható itthon.
Az európai autóipar lassú a hátrány ledolgozásában.
Max Verstappen és Lewis Hamilton az utolsó, mindent eldöntő csatára készült Abu-Dzabiban. A világbajnokságot úgy kellett lemeccselniük egymás között, hogy mindketten ugyanannyi ponttal érkeztek az év utolsó versenyére, és ráadásul egymás mellől indultak az első rajtrácsról. Bárki nyert volna, ez a két versenyző mindent megtett azért, hogy a 2021-es szezon történelmi legyen. Ahogy történelmi lett az utolsó kör is. 2021 világbajnokát Max Verstappennek hívják.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.