Háromüléses és 1000 lóerős a Lotus jövőautója
Annak ellenére, hogy elektromos, alig több mint másfél tonnás.
Annak ellenére, hogy elektromos, alig több mint másfél tonnás.
Még mindig a dízelekből van a legtöbb.
Egy utas levideózta.
Régi nagy kedvenc sokaknál a V8-as motorú gumifüstölő.
Nem az első kellemetlenség, ami mostanában a márka autóit érinti.
Változtatható nyomtávú autót mutatott be egy cég.
A pénzügyi hátterét már idén előkészíthetik a cégnél.
A probléma akkora, hogy a bajor cég profitfigyelmeztetést is kiadott.
Az újdonság jól illik majd a franciák mostani retrofuturista irányvonalához.
A jármű maradványait egy konténerbe helyezték, amelyet vízzel árasztottak el, hogy megelőzzék az újragyulladást.
22 év után megjelent az utolsó epizód a Top Gear után a Grand Tourból is, amiben együtt szerepel Jeremy Clarkson, Richard Hammond és James May, és a televíziótörténet egy fejezetének zárlata bizony könnyeket csalhat az autórajongó nézők szemébe. Összefoglaló.
Bajban az iparág, és további eurómillárdokba kerülne, ha a szigorú célokat tartani kell.
A kínaiak így kerülték volna el a különvámot.
Semmi karbonkompozit, csak a klasszikus építőelemek és így is pehelykönnyű, 378 kilogramm a jármű.
A modell a Torinó melletti mirafiori gyárban készül.
A tervek arról szólnak, hogy két év múlva már utcai autókban is megjelenjen a technológia.
Egy 80 millió forintos kocsi pont jól jönne ilyenkor.
Rengeteg ugyanis az úgynevezett lágy hibrid.
A texasi Hennessey tuningmanufaktúra egyébként is extrém autóját alakítják manuális váltósra.