Takarékon termelnek a német autógyárak, mert nem fogynak az elektromos járművek
Az üzemek kihasználtsága nagy szórást mutat, főleg az EV-ket gyártó egységeknél jelentős a termelés visszaesése.
Az üzemek kihasználtsága nagy szórást mutat, főleg az EV-ket gyártó egységeknél jelentős a termelés visszaesése.
A film címével szemben, amelyben szerepelt, nem annyira kockázatos üzlet, csak méregdrága egy ilyen filmes ereklye.
A japánoknak nem ez az első forradalmi fejlesztésük, az öntisztuló fényezéssel is próbálkoztak már.
Megjelent a díjra nevezett modellek hosszú listája, amelyből majd a zsűri válogat.
A minimumtétel is 50 ezer forint lesz.
A jármű belsejében három kárpitozott pad van: egy kétüléses a vezetőfülkében és kettő háromüléses az utastérben.
Ebből a modellből alig több mint 1200 darabot épített anno a német cég.
Egyúttal bevezették az egynapos autópálya-matricát is.
Hét forinttal olcsóbban szállítja az utasokat, így akkor is a Balaton Buszt nevezte meg nyertesként a hódmezővásárhelyi közgyűlés, ha a polgármester szerint az Lázár minisztériumához van bekötve.
A modellt teljes egészében a modenai cég tervezte, fejlesztette és gyártja Olaszországban.
Nem csak összegében, de esetszámban is rekordot hozott eddig az év.
Mintegy 40 ezer plug-in hibridesnek, illetve hatótávnövelővel ellátott jármű gazdájának lesz hamarosan feladata leadni a zöld rendszámát.
Lázár János minisztériuma szerint ezzel „lezárul a zöld rendszámos luxusterepjárók kora”.
Az év első két negyedévében is zuhant a nyereség, a német autógyártó áprilisban még erős évet remélt. Idén akár 4 milliárd eurót is megspórolhat a vállalat.
A Dacia helyett Renault emblémát viselő Dusternek alaposan megkérik az árát.
A teljesen új Audi A5 legsportosabb változata 4,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Még egy S-Klasse esetében sem feltétlenül mindenki tart igényt luxustól tocsogó utastérre és pazarlóan erős motorra.