Egyelőre nem lesz jogosítványszigorítás a 70 év felettieknek
Leginkább Ausztria blokkolta az uniós terveket.
Leginkább Ausztria blokkolta az uniós terveket.
Két másik, az elmúlt pár hétben történt esetet is megmutatott az autópályakezelő.
A közlekedési nehézségek még hétfőn is érintik a München, Salzburg, illetve Zürich felől Magyarországra érkező, és Hegyeshalmon, Győrön át Budapestre közlekedő nemzetközi vonatokat.
A lassú pálya és néha a rosszul összerakott menetrend miatt egyre kevesebben választják vidéki kisvárosokban a vonatot, aztán a kihasználatlanságra hivatkozva jöhet a vonal bezárása vagy leépítése – erre mutattak be példákat Mátészalkáról.
Szerencsére nem volt a közelében semmilyen más jármű.
Nem először látni hasonlóval próbálkozót.
Sokkal hosszabb utazási idővel kell számolnia annak, aki Vácról vonatozna Balassagyarmat felé.
Egy szakaszon pótlóbuszok viszik az utasokat.
A BKK számos járatának menetrendje változik.
Az egyik sáv lényegében használhatatlanná vált.
A Fidesz–KDNP-frakció javaslata szerint az önkormányzat vállalja át a jegyek költségét.
Nem éppen eseménytelen nap a közlekedésben a csütörtöki.
Egyre népszerűbbek a becsapós dobozok, amelyeknél nem látni, van-e bennük ténylegesen sebességmérő műszer.
A rendőrség helyszíni bírsággal vagy feljelentéssel viszonozza ezeket a közösségi médiába szánt hecceléseket.
Több járat szokásos útvonala is megváltozott.
Az Útinform oldalán érdemes tájékozódni indulás előtt.
Minden elméleti oktatásnál jobban szemléltet egy ilyen kis videó.
Kedden kora reggel hosszú évek után újraindult a Szeged és Szabadka közötti vasúti személyszállítás. Lázár Jánossal ültünk az első vonaton, akit kérdeztük például a további vasútfejlesztési terveiről is, de a miniszter elárulta azt is, hogy miért készpénzpárti annyira, hogy még akár egy mi hazánkos alkotmánymódosítást is támogatna.
A fenntartható üzemanyag egyik alapvető alkotóeleme a használt étolaj.