A terelőbóját is kiütötte egy fordos az M0-son, annyira kicentizte a lehajtót – videó
Nagyjából kilencvenes tempóval.
Nagyjából kilencvenes tempóval.
Egész hosszú a lista.
Százból csak három ember elégedett a vasúti járműflottával, a magyarok 35 százaléka szerint viszont „nagyon aggasztó” a műszaki állapot, ami azonnali beavatkozást igényel – derül ki egy friss kutatásból. A mellékvonalak bezárása az emberek 41 százalékának okoz kisebb-nagyobb gondot.
Nyolc kilométeres a torlódás.
Pénteken még úgy volt, hogy kizárólag előre váltott jeggyel vehető igénybe a vasúti mellékvonalak bezárása után a “vonathelyettesítő autóbuszos kiszolgálás”, ez már az éles üzem első napján megváltozott.
Ki ne látott volna már olyan jelenetet, hogy tudomást sem véve a külvilágról, mobilozva lép le a járdáról valaki.
Nem indult fényesen a nap a vasútnál, a mellékvonalak bezárása után is küszködnek azzal, hogy el tudjanak indítani vonatokat. A bezárást követő hajnalban és reggel szinte semmi nem jött össze.
A sofőr nem tudta, hogyan keveredett fel szemből az autók közé.
Lázár János tárcája vizsgálja az alkoholfogyasztással szembeni zéró toleranciát az autóvezetésben. Az esetleges lazítás még kormányon belül is komoly konfliktust okoz, de vajon mit gondolnak erről az ellenzéki pártok?
Főleg az M1-M0-M5-M43 útvonalon közlekedhetnek a szokásosnál többen.
Nagy a jövés-menés, több órás sorok alakultak ki a határátkelőhelyeken.
A MÁV és a közlekedési minisztérium az ellenállást akarja elkerülni a pár nap alatt végrehajtott vonalbezárásokkal, van olyan érintett önkormányzat, ahol mindenki szabadságon van.
Néhány esetben hosszabb lesz busszal a menetidő, mint a leálló vasúttal – ismerte el a MÁV-Volán csoport, amely viszont azzal vigasztalja az utasokat, hogy a buszok napraforgómezők mellett haladnak majd, és bár kerékpárt nem lehet felvinni rájuk, lesz rajtuk USB-töltő.
Lázár János minisztériuma felülvizsgálná az alkoholfogyasztási szabályokat, Gulyás szerint a kormány mindig a zéró tolerancia mellett állt.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium újságírói kérdésre válaszolva elismerte: valóban fontolgatják, hogy lazítanak a vezetés előtti alkoholfogyasztás szabályozásán.
A levél szerint a mostani gyors döntés közvetlen oka, hogy a miniszter megijedt egy közelmúltbeli kínos balesettől, amelyben járműhiba miatt utasok sérültek meg. Az aláírók szerint az nem perspektíva, hogy adjunk irreálisan olcsó bérletet az embereknek, hogy aztán a kieső bevétel következményeként az utasok bennégjenek a vonatban.
Akkora volt a füst, hogy a vasúti közlekedést teljesen le kellett állítani ezen a szakaszon.
Sokáig állt a forgalom a ceglédi vonalon, amíg a Lajosmizséről a Nyugatiba tartó vonat mozdonyának tüzét eloltották.
Ha más nem, a baleseti statisztikák majd megmutatják, működik-e a koncepció.