#színház









Egy normális európai városnak kell, hogy legyen egy ilyen energiájú Őrült Nők Ketrece-előadása
 

Egy normális európai városnak kell, hogy legyen egy ilyen energiájú Őrült Nők Ketrece-előadása

Miközben az Átrium társulata évek óta az állami kivéreztetés elhúzódó kínjait éli, addig zászlóshajója, Az Őrült Nők Ketrece a budapesti színházi élet kultikus, megkerülhetetlen előadásává szilárdult. A független színházi darab egy évtizede fut töretlen sikerrel, folyamatos telt házzal úgy, hogy éppen arról szól, ami ellen a hivatalos, kormányzati narratíva nagy erőkkel tiltakozik: a család az család akkor is, ha azt egy meleg pár alkotja. Alföldi Róbert rendezővel, Stohl András és Hevér Gábor színészekkel, és a férfiakat tűsarkúban táncolni megtanító Gergye Krisztián koreográfussal fejtettük meg a most 10 éves darab népszerűségének titkát.



Lengyel Tamás a Vidnyánszky-ügyről: „Pont ugyanígy fog bánni mindenkivel a hatalom”
 

Lengyel Tamás a Vidnyánszky-ügyről: „Pont ugyanígy fog bánni mindenkivel a hatalom”

„Ilyenek vagyunk, basszus. Részvétlen, cinkos, gyáva szarok” – fakadt ki 137 ezer Facebook-követője előtt Lengyel Tamás színész, arra reagálva, hogy a színházi szakma még akkor sem fog össze, amikor két színész súlyos sérüléseket szenved, és az igazgatójuk a felelősség vállalása helyett őket hibáztatja. Ezért kerestük meg Lengyelt, hogy bővebben is fejtse ki véleményét. Interjú.



Vidnyánszkyt ügyvédi titoktartás megsértésével vádolja Horváth Lajos Ottó
 

Vidnyánszkyt ügyvédi titoktartás megsértésével vádolja Horváth Lajos Ottó

A Nemzeti Színház előadásán tavaly balesetet szenvedő színész azt írja, a sérülésein túl az fájt neki a legjobban, hogy az igazgató a saját balesetéért is felelőssé tette őt. Szász Júliához hasonlóan Horváth Lajos Ottó is tételesen cáfolta, hogy megkapta volna azt az összeget, amiről Vidnyánszky nagy nyilvánosság előtt beszélt.

hvg.hu hvg.hu