#vállalkozás




Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni

Egy jó sportreklámmal mindent el lehet adni, a szponzoráció csúcsát a páros évek jelentik, amikor foci-Eb vagy vb és olimpia van. Szoboszlai Dominik esetében tudatos döntés volt, hogy csak most árasztanak el vele mindent, a magyar válogatott támogatói között pedig a tisztán piaci alapon hirdetők mellett Csányi Sándor MLSZ-elnöknek is több vállalatát megtaláljuk. Szőllősi Lili cikke.

hvg.hu

Új "csomagolást" kapott a Richter

Átadták a Richter Nyrt. új központját a főváros 10. kerületében. A 17 400 négyzetméteres, 450 dolgozónak helyet biztosító épület 20 milliárd forintos beruházásból készült el, amit a gyógyszeripari vállalat saját forrásból finanszírozott.

hvg.hu














Románia kanadaiakkal újíttatja fel az atomerőművét

Románia tíz éve még egy kínai vállalattal kötött előzetes megállapodást két új erőműblokk megépítésére, 2020-ban azonban úgy döntött, inkább a már működő blokkoknál használt kanadai technológiára alapozza az erőmű bővítését, és az egyes blokk felújítását is kanadaiak végezhetik.

MTI