Tetszett a cikk?

Részben a tradicionális online hirdetésekből származó bevételeinek bővülése miatt nőtt a tavalyihoz képest jelentősen a Yahoo internetes tartalomszolgáltató az első negyedévi adózott eredménye.

A Sunnyvale-i központú cég első negyedévi adózott eredménye 101 millió dollár, részvényenként 14 cent volt az egy évvel korábbi 47 millió dollár, részvényenként 8 cent után. A cég bevétele 550 millió dollárra emelkedett a tavalyi első háromhavi 283 millió dollárról. A szakértők véleményének az átlagában 11 cent részvényarányos nyereség és 501 millió dollár bevétel szerepelt. A negyedéves eredmény ismertetésére a tőzsdeidőn túli kereskedés kezdetén a Yahoo árfolyama 6 százalékkal 51,37 dollárra nőtt, és 2000 novembere óta a legmagasabb szintre emelkedett.

(MTI)
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!