Tetszett a cikk?

A japán autóipari vállalat, amely húsz százalékban a General Motors tulajdona, évi 600 ezer autót akar eladni az Egyesült Államokban.

A Suzuki bejelentése szerint a 2007-ig terjedő időszakban kilenc új modellt vezetnek be a piacra, közülük a Forenza Wagon már a negyedik, amit a minap bemutattak New Yorkban. Az idén kezdik meg az Egyesült Államokban ennek a kétliteres autónak az értékesítését 13-16 ezer dollár közötti áron.



A japán autóipari cég fokozatosan vezeti majd be a tervezett kilenc új modelljét, amelyek között vannak a GM Daewoo-val, a General Motors leányvállalatával együttműködésben készülő modellek is. A Forenza Wagont is a GM Daewoo gyártótelepén szerelték össze, bár ez az autó a Suzuki márkanevet viseli az USA-ban.



A Suzuki terveiben az is szerepel, hogy 230 millió dolláros befektetéssel 100-zal növeli az Egyesült Államokban működő 500 bemutatóüzletének számát. A vállalat január és március között 20 százalékkal, 17 ezerre növelte az USA-ban eladott autóinak számát.

(MTI)

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!