Tetszett a cikk?

Május elsején egy új BMW-leányvállalat kezdi meg működését Magyarországon, amelynek feladata a kelet-európai piac lehetőségeinek a kiaknázása lesz.

Az értékesítési központ gondoskodik majd a piac autókkal és alkatrészekkel történő ellátásáról, és a szervízszolgáltatások optimalizálásáról - közölte a cég Münchenben.



A BMW és a Mini márkájú gépkocsik behozatala mellett a társaság a területi márkaképviseletekkel kialakított együttműködés szorosabbá tételére is törekszik majd főként az árképzés és a termékstratégia, valamit a piaci munka terén. A társaság finanszírozási szolgáltatásokat is nyújt majd mind a kereskedők, mind pedig a vásárlók részére.



Tavaly a BMW hatezer autót értékesített a tíz csatlakozó országban. Az autógyár megítélése szerint leginkább a luxus kategória kínál számára növekedési lehetőséget. (MTI)
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!