Budapesten létesíti regionális központját a BMW

Május elsején egy új BMW-leányvállalat kezdi meg működését Magyarországon, amelynek feladata a kelet-európai piac lehetőségeinek a kiaknázása lesz.

  • unknown unknown
Budapesten létesíti regionális központját a BMW
Az értékesítési központ gondoskodik majd a piac autókkal és alkatrészekkel történő ellátásáról, és a szervízszolgáltatások optimalizálásáról - közölte a cég Münchenben.



A BMW és a Mini márkájú gépkocsik behozatala mellett a társaság a területi márkaképviseletekkel kialakított együttműködés szorosabbá tételére is törekszik majd főként az árképzés és a termékstratégia, valamit a piaci munka terén. A társaság finanszírozási szolgáltatásokat is nyújt majd mind a kereskedők, mind pedig a vásárlók részére.



Tavaly a BMW hatezer autót értékesített a tíz csatlakozó országban. Az autógyár megítélése szerint leginkább a luxus kategória kínál számára növekedési lehetőséget. (MTI)
Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.