Tetszett a cikk?

A Túró Rudi reklámja a terméket abszolút egészségesként tüntette fel, szemben a képen szereplő cukorkákkal, amelyek az ártalmas termék benyomását keltették - véli a Gazdasági Versenyhivatal.

A vizsgálat megállapította, hogy a tavaly szeptemberben megjelent, a Túró Rudit reklámozó hirdetés jogsértő volt. "Meggyőződésünk, hogy nem követtünk el jogsértést" - mondta Sirman Ferenc, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója. Ezért várhatóan a versenytanácsi határozat kézhezvétele után megtámadják azt a bíróságon.



Az elmúlt év őszén a tejtermék-fogyasztás népszerűsítésére indítottak egy kampányt, amiben egyebek mellett a tejjel fehérjetartalomban egyenértékű termékek fogyasztására hívták fel a figyelmet.



A kifogásolt reklámban nem gazdasági szereplőként léptek fel. Így a reklámmal sem az volt a céljuk, hogy a konkrét márkából fogyasszanak többet, hanem alternatívát kínálni azoknak, akik a tejet valamilyen betegségük miatt nem fogyaszthatják, ám annak savanyított változatát, a túrót igen - hangsúlyozta Sirman. (MTI)
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!