Tetszett a cikk?

Két amerikai szervezet évi négy-öt milliárd dollárt kíván egy orvosokat és iskolákat megcélzó, kenyérfogyasztást népszerűsítő kampányra fordítani.

Az amerikai sütőipari vállalatok és péküzemek szövetségei reklámkampány indítását tervezik magas szénhidráttartalmú termékeik népszerűsítésére – írja a Wall Street Journal.



Az erőfeszítések arra irányulnak, hogy ellensúlyozzák azt a táplálkozási irányzatot, amely az alacsony szénhidrát-tartalmú étrendet, a fehérje- és a zöldségfogyasztást helyezi előtérbe.



Annál is inkább, mert az alacsony szénhidrát-tartalmú étrend lázának köszönhetően a világ egyik legnagyobb száraztészta gyártója, a New World Pasta Co. májusban kért csődvédelmet, mert a megváltozott étkezési szokások következtében meredeken csökkentek bevételei.



A marketing- és reklámkampány lebonyolítását az Interpublic Group of Cos.-hoz tartozó Mullen reklámügynökséget végzi. (MTI)
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!