Tetszett a cikk?

Két amerikai szervezet évi négy-öt milliárd dollárt kíván egy orvosokat és iskolákat megcélzó, kenyérfogyasztást népszerűsítő kampányra fordítani.

Az amerikai sütőipari vállalatok és péküzemek szövetségei reklámkampány indítását tervezik magas szénhidráttartalmú termékeik népszerűsítésére – írja a Wall Street Journal.



Az erőfeszítések arra irányulnak, hogy ellensúlyozzák azt a táplálkozási irányzatot, amely az alacsony szénhidrát-tartalmú étrendet, a fehérje- és a zöldségfogyasztást helyezi előtérbe.



Annál is inkább, mert az alacsony szénhidrát-tartalmú étrend lázának köszönhetően a világ egyik legnagyobb száraztészta gyártója, a New World Pasta Co. májusban kért csődvédelmet, mert a megváltozott étkezési szokások következtében meredeken csökkentek bevételei.



A marketing- és reklámkampány lebonyolítását az Interpublic Group of Cos.-hoz tartozó Mullen reklámügynökséget végzi. (MTI)

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
5 ötlet, ahol jobb helye lesz a fotóidnak, mint a Facebookon

5 ötlet, ahol jobb helye lesz a fotóidnak, mint a Facebookon

Cáfolja a BKIK Karácsonyt, nem mondtak nemet Parragh javaslatára

Cáfolja a BKIK Karácsonyt, nem mondtak nemet Parragh javaslatára

A Buenos Aires-i elnöki palotában ravatalozták fel Maradonát

A Buenos Aires-i elnöki palotában ravatalozták fel Maradonát