Két amerikai szervezet évi négy-öt milliárd dollárt kíván egy orvosokat és iskolákat megcélzó, kenyérfogyasztást népszerűsítő kampányra fordítani.

Az amerikai sütőipari vállalatok és péküzemek szövetségei reklámkampány indítását tervezik magas szénhidráttartalmú termékeik népszerűsítésére – írja a Wall Street Journal.



Az erőfeszítések arra irányulnak, hogy ellensúlyozzák azt a táplálkozási irányzatot, amely az alacsony szénhidrát-tartalmú étrendet, a fehérje- és a zöldségfogyasztást helyezi előtérbe.



Annál is inkább, mert az alacsony szénhidrát-tartalmú étrend lázának köszönhetően a világ egyik legnagyobb száraztészta gyártója, a New World Pasta Co. májusban kért csődvédelmet, mert a megváltozott étkezési szokások következtében meredeken csökkentek bevételei.



A marketing- és reklámkampány lebonyolítását az Interpublic Group of Cos.-hoz tartozó Mullen reklámügynökséget végzi. (MTI)

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Törölje le a telefonjáról ezt az alkalmazást, különben pórul járhat

Törölje le a telefonjáról ezt az alkalmazást, különben pórul járhat

Borkai-ügy: Steinmetz Ádám már meg is kereste a MOB-ot

Borkai-ügy: Steinmetz Ádám már meg is kereste a MOB-ot

Ötvenöt elefántot ölt meg az aszály Zimbabwéban

Ötvenöt elefántot ölt meg az aszály Zimbabwéban

Csütörtökön kihantolják és elszállítják Franco maradványait

Csütörtökön kihantolják és elszállítják Franco maradványait

Megöltek egy nőt Pécsen

Megöltek egy nőt Pécsen

Újabb melegrekord dőlt meg, július végét idézte a mai időjárás

Újabb melegrekord dőlt meg, július végét idézte a mai időjárás