Tetszett a cikk?

A GM átszervezi felsővezetését, összeurópai osztályokat hoz létre és egységes formatervezési központot indít be.

Az átszervezéstől azt remélik, hogy nő a cég autómárkáinak piaci részesedése. Az új rendszerben az egyes osztályok pán-európai egységek lesznek, és az osztályok vezetőinek legfontosabb feladata a hatékonyság jelentős mértékű növelése egész Európában.



A vállalat változtatásokat hajt végre a felsővezetésben azzal a céllal, hogy megszüntessék az egymást átfedő döntési jogköröket és "elszigetelt" tevékenységeket. Az Opel, a Vauxhall és a Saab márkák fejlesztése együtt halad tovább, felhasználva az összes európai és a GM globális erőforrásait.



A formatervezés fontosságát emeli ki az egységes európai dizájnközpont létrehozása, amely e téren egyesíti az Opel és a Saab tevékenységeit. A cég fontosnak tartja, hogy jelen legyen az olyan kis szegmensben is, mint a sportos szabadidő-járműveké. (MTI)
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!