Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Máig nem tudni, ki volt a címzettje annak a fantom aszúszállítmánynak, amelyet az állami Tokaj Kereskedőház Rt.-től indítottak útjára bizonylatok, fuvarokmányok nélkül 2000. június 16-án.
A 90 hektoliteres tartálykocsi töltve, leplombálva állt be a dolgozóktól megtisztított tolcsvai üzem területére a pénteki műszak után, amikor a cégnek már minden pincéje zárva volt már - írja a Népszava.
A fantom aszúszállítmány útját a betoppanó gyártástechnológus keresztezte, aki megtiltotta a rendészeknek, hogy a jelek szerint rendkívül értékes szállítmányt kiengedjék a telepről.
Hétfőn már nem merték az eredeti célállomásra vinni a horribilis értékű rakományt; három napi, harminc fokos melegben való kényszer "érlelés" után visszaszállították hát oda, ahonnan - mint utóbb kiderült - eredetileg hozták: a tolcsvai Muzeális Pincébe.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.