Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Márkaboltot nyitott a Herendi Porcelánmanufaktúra Rt. a 12 millió lakosú kínai Shanghajban - közölte a cég marketing menedzsere.
Szuszky Tibor tájékoztatása szerint a 100 négyzetméter alapterületű herendi márkabolt a világváros legelegánsabb bevásárlóközpontjában található. Hozzátette: az üzletben elsősorban a manufaktúra legnépszerűbb mintáival megfestett és világszerte keresett étkészletek kínálnak, de természetesen vásárolhatók dísztárgyak és figurális herendi porcelánok is.
A herendi menedzser megjegyezte: az üzlet induló árukészlete 100 millió forintra tehető, s a 2005. évi forgalmát 200 millióra tervezték. Közlése szerint a shanghaji üzlet létesítése 40 millió forintba került.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.