Ötmillió forintos GVH-bírság a Pannon GSM-nek

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa 5 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a Pannon GSM Rt-t, mivel egy reklámkampányban a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított - közölte a GVH csütörtökön.

  • MTI MTI
Ötmillió forintos GVH-bírság a Pannon GSM-nek

A GVH közleménye szerint a 2004. szeptemberében megkezdett "Közkívánatra" szlogenű reklámkampány a fogyasztók döntési szabadságának korlátozására alkalmas módon tájékoztatott a tarifákról. Így a tájékoztatás nem volt alkalmas arra, hogy a fogyasztók pontosan felismerjék, hogy csak meghatározott időpontig fizetik a reklámokban hangsúlyozott alacsonyabb akciós percdíjat.

A GVH a közlemény szerint megállapította: arról sem tájékoztatták a fogyasztókat, hogy a szolgáltatás folyamatosan fizetendő percdíja magasabb.

A Pannon GSM a határozattal nem ért egyet, ezért ellene bírósági keresettel él.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.