szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A legsikeresebb magyar márkákra, ezen keresztül a gyártókra lehet szavazni, újabb márkákat javasolni a szavazáshoz a Magyar Reklámszövetség internetes címén.

A magyar márkákat népszerűsítő kezdeményezés célja, hogy a fogyasztók véleményt mondjanak a termékekről. A magyar márkák így ismertebbé válhatnak, figyelmet kaphatnak, ami az erős nemzetközi versenyben igen fontos - véli a szövetség. A legjobb márkák díjazására május 24-én, a Média Hungária konferencián kerül sor.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

Gazdát cserél egy régi magyar márka

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa tárgyaláson kívül hozott határozatában engedélyezte, hogy a Henkel Magyarország Kft. megvásárolja az Unilever Magyarország Kft. Biopon Üzletágát.

MTI Média

Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget

A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén hatodik alkalommal indított kampányt a Magyar Márkaszövetség; a mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert, márkás terméket sorakoztat fel 2400 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben.

MTI Gazdaság

Újabb klasszikus termékmárka tűnik el

Kilencven éves működés után az idei év végén bezárják a Schott Jenaer Glas csoport háztartási üvegtermékeket gyártó részlegét, s ezzel befejeződik a jénai termékek gyártása.