szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Jövőre márkanevet vált a Credit Siusse, ez azonban nem jelenti a tulajdonosszerkezet megváltozását, sokkal inkább jelzi a cég terjeszkedési szándékát a kelet-közép-európai régióban.

A Credit Suisse Life and Pensions márkanév helyett Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában és Csehországban ismét felveszik a Winterthur nevet a Credit Suisse csoport leánybiztosítói és pénztárai 2006. január 1-jétől - jelentette be Chris Schnor, a Credit Suisse csoport 18 tagvállalatáért felelős nemzetközi igazgatója mai sajtótájékoztatóján Budapesten.

A névváltás nem jelent tulajdonosváltást, csupán a leánycégek korábbi, jól csengő nevének visszavételét. A csoport agresszív növekedést határozott el a kelet-közép-európai térségben, s amint mód nyílik akvizícióra, céget is vásárol majd - mondta Chris Schnor.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

eurohirek.hu Világ

A gyerekek érzelmeire hatnak a "hízlaló" reklámok

A legújabb finn irányelvek szerint nem hathatnak erőteljesen az érzelmekre a sok cukrot és zsiradékot tartalmazó, gyermekeknek szánt élelmiszer-termékek reklámjai. Az ok: az utóbbi években rohamosan nőtt az elhízott gyermekek száma Finnországban.

hvg.hu Média

A Grey lett az év ügynökséghálózata

A Grey Europe, Middle East & Africa kapta az Év Ügynökséghálózata címet az EACA (Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) által rendezett Euro Effie brüsszeli díjátadó ünnepségen csütörtökön - közölte a vállalat magyarországi irodája.

hvg.hu Gazdaság

Földrajzi adatok szerint nyújt piaci adatokat a RegioGraph

Komplex geomarketing megoldásokat kínál a GfK Hungária az értékesítési és marketing döntéshozók számára; a RegioGraph programmal a felhasználók által könnyen betáplálható, földrajzilag értelmezhető, piacra jellemző adatok áttekinthető térképeken, meghatározott földrajzi területekre vonatkozóan jeleníthetők meg - írja sajtóközleményében az intézet.

Média

PR-konferencia Prágában

Október 20-21-én Prágában zajlik a kommunikációs szakma egyik legnagyobb nemzetközi eseménye, a kétévente megrendezett ICCO Global Summit.

MTI Média

Aláírták az új Magyar Reklámetikai Kódexet

A Reklámhét keretében írták alá az új magyar reklámetikai kódexet, amelyben kiemelten szerepelnek az élelmiszerekkel kapcsolatos, valamint az elektronikus úton küldött hirdetések - mondta a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) főtitkára az MTI-nek pénteken. Hargitai Lilla ismertetése szerint a dokumentumot 22 társadalmi szervezet elnöke hitelesítette.

MTI Média

Miért nincsenek romák a reklámokban?

A reklám nem társadalmi szerepvállalás, üzletszerzés céljából készül; a romákat a szakma a teljes célcsoport integráns részének tekinti - derült ki a reklámszakma képviselőinek Budapesten, a témában rendezett pénteki háttérbeszélgetéséből.

hvg.hu Média

Extradózist kapott reklámokból ötven önkéntes

Ötven vállalkozó kedvű polgártársunk nyolc órán keresztül nézett végig egy mozifilmet, amelyet óránként 48 percnyi, azaz összesen közel hat órányi reklámmal szakítottak meg a szervezők - írja az eseményt szervező Euro RSCG Budapest reklámügynökség, amely szerint a kísérlet bizonyította, hogy az emberek reklámellenes attitűdje megváltoztatható, már ha a filmek kellően szórakoztatóak.