Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Gyakorlatilag meghosszabbította az év közepéig az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Zrt. igazgatósági tagjainak megbízatását a miniszterelnök, a testületnek két új tagja van, Gaál Gyula és Markó Andrea.
Pichler Ferenc, a Pénzügyminisztérium szóvivője elmondta, hogy Gyurcsány Ferenc miniszterelnök, a pénzügyminiszter javaslatára nevezte ki az igazgatósági tagokat, megbízatásuk 2007. január 10-től 2007. június 30-ig tart. A most kinevezett tagok: Csányi Gábor, Csikós Bálint, Gaál Gyula, Gölöncsér József, Jendrolovics Pál, Markó Andrea, Sinkovics Péter és Velez Zoltán – mondta a szóvivő.
Az ÁPV Zrt. igazgatóságának tagja még Vásárhelyi Pál, a társaság elnöke, Deák Péter Ferenc az ÁPV Zrt. vezérigazgatója és Kovácsné Egedi Éva, akit decemberben neveztek ki az igazgatóság tagjává. Az ő megbízatásuk is 2007. június 30-ig tart. A tesület új tagjai közül Gaál Gyula, a MÁV elnöki posztját töltötte be tavaly október 31-ig, Markó Andrea a Pénzügyminisztérum szakállamtitkára.
A kormány programja alapján az állami vagyonkezelési feladatokat egy szervezetbe kell koncentrálni, ami az ÁPV és a Kincstári Vagyoni Igazgatóság (KVI) összevonását jelentené. Egy korábbi határozat alapján erről 2006 december végéig kellett volna dönteni, de ez nem történt meg. Az MTI értesülése szerint hamarosan szerepel majd a téma a kormány ülésén.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.