Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egy most közzétett jelentés szerint az üdítőipar olyan tudományosnak minősített tanulmányok elkészítését támogatta, amelyek arra a végkövetkeztetésre jutottak, hogy a nem alkoholos italok egészségesek - írja az euractiv.hu.
Washingtoni és bostoni gyermekkórházakkal foglalkozó alapítványok fedezték fel a manipulált tanulmányokat, amelyek alkalmasak voltak a nagyközönség és a hatóságok befolyásolására.
A jelentés üdítőitalokkal, gyümölcslevekkel és tejtermékekkel kapcsolatos kutatások eredményeiből vont le következtetéseket. A tüzetes vizsgálódás kimutatta, hogy a cégek által támogatott munkával elkészített tanulmányok esetében nyolcszor nagyobb a valószínűsége annak, hogy a piaci szereplők számára kedvező eredményre vezetnek a „tudományos tapasztalatok”.
Hasonló vizsgálódást a gyógyszergyártó cégek befolyásolási gyakorlatával kapcsolatban is készítettek korábban, de az üdítőipari lobbizást vizsgáló jelentés szerint ez utóbbi „iparág” sokkal veszélyesebb, mert az egész társadalmat érinti.
Az üdítőitalok gyártói Európában és az Amerikai Egyesült Államokban is egyre kevesebb bevételre tesznek szert, a fogyasztók ugyanis mindinkább az ásványvizeket preferálják a cukros üdítőitalokkal szemben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.