Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az OTP Bankcsoport arculatot vált, ennek keretében az 1992 óta használt zöld négyzetet új kör alakú motívum váltja fel, amit január 12-től csaknem milliárdos költségű reklámkampánnyal vezetnek be.
Új márkastratégiára vált az OTP, a bankcsoport további marketing-kommunikációját is ez határozza meg - közölte Lantos Csaba vezérigazgató-helyettes és Balogh Gabriella ügyvezető igazgató szerdán, amikor a Jövő Háza Teátrumban a bank új logóját bemutatta a sajtónak.
A régi logo. |
Az új cégjelzés. |
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Filozófus, rapper, filmproducer és miniszterelnök egy képen.
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – vont mérleget Hadházy Ákos.
A focista szerint jó csapatot alkotnak.