Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A fogyasztók megtévesztése miatt összesen 55 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) két, műszaki cikkek kiskereskedelmével foglalkozó vállalkozásra - értesült a HavariaPress. Az Elektro Computer örtvenmillió, az Euronics pedig, egy korábbi GVH-határozat módosítása után ötmillió forint bírságot kapott. Mindkét vállalkozás hamis tájékoztatást adott fogyasztóinak a náluk elérhető árkedvezmények mértékéről.
A döntés indoklása szerint az Elektro Computer többször, többféleképpen is megtévesztette a fogyasztókat. A 2006 januárjában és februárjában meghirdetett "Lehet olcsóbban" - akciója például - a GVH álláspontja szerint - azt sugallta a fogyasztóknak, hogy a cég termékei olcsóbban vehetők ott, mint bárhol máshol, miközben ezt az összes versenytársával szemben bizonyítania kellett volna.
A GVH szerint alkalmas volt a fogyasztók megtévesztésre az Elektro Computer 2006-ban hosszú időn át hirdetett "csereakciója": álláspontjuk szerint ez azt sugallta a vásárlóknak, hogy régi készülékeiket beszámítják az új készülék árába - miközben a kereskedés számára a "csereakció" csak azt jelentette, hogy a meghirdetett áruk megvásárlása esetén ingyen átvettek a vevőktől más, használt háztartási gépeket. Olyan is előfordult, hogy a vállalkozás reklámújságjai akár 5-6 év garanciát is ígért, miközben a GVH szerint több ilyen termék garanciájának léte nem volt bizonyított. Az ötvenmilliós bírság kiszabásakor a GVH még az árkedvezményeinek meghirdetése miatt is elmarasztalta az Elektro Computert.
Ugyancsak a fogyasztók megtévesztése miatt kapott korábban hárommilliós bírságot az Euronics, mert több termékét csaknem egy éven keresztül a valósnál nagyobb kedvezménnyel hirdette meg. Később kiderült az is, hogy a cég árképzése még ennél is problémásabb volt, és az erre vonatkozó adatok egy részét a cég el is hallgatta a hatóság elől, a GVH Versenytanácsa így ötmillióra emelte a bírság összegét. A GVH azt találta jogsértőnek, hogy a cég a forgalmazó által javasolt fogyasztói ár és az általa használt akciós ár különbségét árkedvezményként tüntette fel.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A családja körében hunyt el Ozzy Osbourne 76 évesen. Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.