Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
TV6 néven új tévécsatornát indít a Viasat-cégcsoport Magyarországon; az eddigi megállapodások alapján már minden ötödik hazai háztartásba eljut a január végén induló adó műsora - közölte a társaság.
Az elsősorban tizennyolc év feletti, férfi nézőket megcélzó csatornán – a VIASAT3-hoz hasonlóan – a filmek és sorozatok adják a műsorstruktúra gerincét, de animációs és felnőtteknek szóló műsorokat is láthatnak majd a nézők, ahogy itt lesznek láthatók az élő sportközvetítések - így az UEFA Bajnokok Ligája és a kézilabda Bajnokok Ligája - is - áll közleményükben. "A magyar médiatörvény sajátosságai miatt a csatorna egyesült királyságbeli engedéllyel lesz látható Magyarországon." - tudatták. Közlésük szerint a nagy kábelszolgáltatók közül a T-Kábellel, a FiberNettel, az Antenna Digitallal és a TV Networkkel is megállapodtak már, a UPC Kft-vel és a Digi TV-vel még folynak a tárgyalások.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.