Tetszett a cikk?

Az élelemiszer-kereskedelmi lánc tulajdonosa elégedetlen volt a lengyelországi növekedéssel - írja a Napi Online.

Nem bírta a versenyt a lengyel piacon a Magyarországon is aktív Lidl, ezért kivonul az országból - idézi a Rzeczpospolita című varsói lapot a Napi Online. A tulajdonos, a német Schwarz-csoport túl lassúnak találta a hálózatnak és eredményének a fejlődését. Jelenleg 260 hipermarkettel rendelkezik, és 2007-es árbevétele 1,88 milliárd zloty volt, növekedési tempója legfőbb vetélytársainak a felét sem érte el. Ez az 550 millió eurós forgalom a csoport évi 50 milliárd eurós árbevételében jelentéktelen tétel. Ezért döntöttek a kivonulás mellett, mint ahogy korábban a norvég piacot is otthagyták.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

A Lidlnek kártalanítania kell beszállítóit

Mintegy félmillió eurós pénzbírságra és beszállítói kártalanítására ítélték Franciaországban a német Lidl kiskereskedelmi diszkonthálózatot burkolt árengedmény jogtalan beszedéséért.

HVG Gazdaság

Itt a Lidl legnagyobb versenytársa

Vagyonkezelő céget hozott létre Magyarországon a német Aldi diszkontlánc – olvasható a HVG csütörtökön megjelenő legfrissebb számában.

MTI Karrier

Kémkedett dolgozói után a Lidl

Ismét a bírálatok kereszttüzébe került a Lidl német élelmiszerkereskedelmi diszkontlánc, miután a német sajtó kiderítette, hogy számos üzletében módszeresen megfigyelték a dolgozókat.

hvg.hu Gazdaság

Tovább terjeszkedik a Lidl

Első áruházát 2004 novemberében nyitotta meg Magyarországon a Lidl, és még abban a hónapban elérte a hazai háztartások 8,2 százalékát, az első félévben pedig a háztartások 29 százalékát. Minden harmadik család vásárolt már Lidl üzletben – állapítja meg a GfK Hungária TargetOn: Lidl 2006 című tanulmánya.