Soha nem látott hirdetési bevételcsökkenés az amerikai lappiacon
HVG-előfizetés digitálisan is!
Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!
Nem versenytársa a digitális média a nyomtatottnak
A digitális média nem öli meg a nyomtatottat, az internetezők nem fordítanak hátat a lapoknak, és még a társadalom újdonságok iránt fogékony csoportjai is erősen kötődnek a papíralapú kiadványokhoz - oszlatott el három közkeletű tévhitet csütörtöki előadásában Gábos Zsuzsa, a Szonda Ipsos médiakutatási igazgatója.
Ismét zuhantak a nyomtatott napilapok eladásai
Az amerikai napilapok forgalma a márciust megelőző fél évben – hétfőn kiadott terjesztési adatok szerint - 2,6 százalékkal csökkent, a hírlapágazat tehát továbbra is kínlódik az egyéb médiumokkal, köztük az internettel folytatott versenyben – jelentette az AP hírügynökség.
Az online sajtó bevételei már elkerülték a nyomtatott apróhirdetésekét
Növekedtek az újságok reklámbevételei tavaly a világban, miközben a fizetős lapok eladott példányszáma is emelkedett 2,57 százalékkal. Az ingyenes lapokkal együtt a példányszám 3,65 százalékkal szaporodott, öt év alatt pedig összesen 14,3 százalékkal nőtt.