Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Előzetesen 2,2 milliárd euróra becsülték a 415 kilométeres román észak-erdélyi autópálya költségét, a jelenlegi számítások szerint azonban 4 milliárdra rúg majd az útépítés összege.
Az amerikai Bechtel beruházó vállalat szerdán befejezte az észak-erdélyi autópálya első 5 kilométerének aszfaltburkolását a Gyalu (Gilau) és Aranyosgyéres (Campia Turzii) közötti szakaszon.
Az első 25 kilométer – gyakorlatilag a Kolozsvárt délről elkerülő szakasz – burkolása még az idén elkészül, és ezzel az első két szakasz, a Bors és Berettyószéplak (Suplacu de Barcau) közötti 64 kilométeres, és a Gyalu és Aranyosgyéres közötti, 52 kilométeres szakasz a jövő év, azaz 2009. decemberre befejezhető. Így az első 116 kilométernyi autópálya 2010-ben megnyitható, írta szerdán az Agerpres hírügynökség, a román országos autópálya vállalat (CNADNR) vezetőjét idézve.
A Bors és Brassó között haladó, összesen 415 kilométeres autópályának a költségét eredetileg 2,2 milliárd euróra becsülték. A jelenlegi becslés azonban több mint 4 milliárd euró, de ez is jelentősen emelkedhet a továbbiakban, írta a hírügynökség, emlékeztetve arra, hogy a román kormány alkalmazta szaktanácsadó cég, a Scetauroute már tavaly jelentést adott be arról, hogy az Aranyosgyéres és Marosvásárhely közti, illetve a Marosváráshely és Segesvár közti rész költsége a kétszeresére nőhet.
A román közlekedési minisztérium erre az évre több mint 500 millió eurót irányzott elő az autópályára. Az autópályán 55 kilométernyi hidat és viaduktot építenek, 94 gyalogos felüljáró és 58 híd épül fölé, és 16 csomópontot építenek ki. A jelenlegi menetrend szerint a megnyitás 2013-ban várható.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.